Help! Jongensnaam gezocht!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik ben zwanger van ons 3e kindje en heb al 2 meiden. Nu hebben onze meiden namen die niet erg veel voorkomen en zijn wij op zoek naar een jongensnaam met 2 lettergrepen die ook niet bovenin de top 10 van namen staat. Zelf vinden we Milan een erg leuke naam, maar ja aangezien deze naam erg veel voorkomt, willen we toch liever een andere naam. Onze oudste heeft overigens een Franse naam, maar het hoeft niet persé een Franse naam te zijn. Liefst geen Nederlandse namen zoals Dirk/Jan enz. Wie helpt ons aan ideeën?? Alle voorstellen zijn welkom!!

Hespritfreak

Gefeliciteerd met je zwangerschap en je partner natuurlijk ook.
Moeilijk he een 3e naam zoeken.
Weten jullie trouwens nu wat het wordt?
Ik vind Milan ook een leuke naam maar inderdaad komt veel voor.
Als hij bij jullie niet veel voorkomt in vrienden en familie en kennissen kring zou ik de naam gewoon nemen omdat het toch jullie eerste keus is en jullie hem leuk vinden.
Dean vind ik ook leuk en Jordy.
Hoe heten jullie 2 meiden eigenlijk?

Succes met kiezen

Ik vind Maxime en Quinten wel leuke namen die wat 'fransachtig' aandoen, en waarvan toch iedereen weet hoe je ze schrijft. Hoef je het tenminste niet iedere keer te spellen. Milan vind ik ook leuk, maar idd wel een naam waar er straks waarschijnlijk 2 of 3 van in de klas zitten. Verder vind ik Thijmen, Sebastian, Lucas en Julian ook leuk.

Succes!

Hallo,

Onze 2e heet Reno en deze komt niet veel voor. Misschien dat jij hem ook wel mooi vind.

mamavan1engelen1bengel

Haihai,

Dank jullie wel voor jullie reacties. De namen van onze dochters zijn Emilie en Aime.
Ik moet wel zeggen dat ik de naam Milan momenteel weinig hoor in onze omgeving, dus wie weet dat we er toch voor gaan. De naam Roan en Levi vinden we ook wel mooi. We hebben over een paar weekjes de 20weken echo. Bij onze meiden hebben we ons laten verrassen, maar dit keer willen we 't toch wel graag weten. Zijn er nog meer meiden met suggesties?

Hoi

Als onze tweede een zoon word (nog 13 weekjes wachten ongeveer...) gaat hij Roan heten! Komt niet vaak voor (tenminste wij hebben hem in onze omgeving nog nooit gehoord!!) Onze dochter heet Yara en daar vinden we Roan wel heel mooi bij passen!

Succes met het vinden van een naam!
Liefs Jessica
26wk 3 dg

oeps.....zie net dat je de naam Roan zelf ook al in je hoofd hebt.....Wat toevallig want zo vaak hoor je hem niet!

Hey Jessica,

Hahaha das inderdaad best toevallig zeg! Tja 't blijft lastig hè met die namen, je kunt hem later niet weer veranderen. Ach we hebben nog een tijdje om erover na te denken. Over een paar weken de 20-weken echo en dan zullen we 't weten of we überhaupt wel een jongensnaam nodig hebben. Heb afgelopen nacht gedroomd dat 't een jongetje werd en m'n gevoel zegt dat momenteel ook (ook omdat m'n zwangerschap zo heel anders is als die van de meiden). Ben benieuwd! Jullie weten niet wat 't wordt en laten jullie lekker verrassen. Ach dat heeft ook wel wat hoor, hebben wij bij de 1e 2 ook gedaan.

Terug
Bovenaan