Help! Jongensnaam gezocht!

Hey,

Wij vinden zelf namen als Raffael en Tiago erg mooi... Wat ook mooi kan zijn is Jayden, en een speciale naam is Maryouri (spreek je uit als mardjoerie)..

Groeten Donald

Kevin
Maikel
Yesser
Camiel

Het is zoóó moeilijk een leuke naam te vinden..
Maar dit zijn namen die ik leuk vind.
Succes ermee.,.
Laat even weten wat jezelf leuk vind!
Groetjes van Marloes

hallo,ik vind zelf richie(van lionel richie),gian,liam of bradley erg leuk.
misschien een idee.
groetjes kim

Hallo,
wij hebben een zoontje die heet Mika. Zelf vind ik Kyan een hele mooie naam, maar een neefje van ons heet al Milan en Mika en Kyan lijken qua namen daar wel veel op.

Nou hoor ik wel dat Mika tegenwoordig ook veel als meisjesnaam wordt gebruikt, net als Kyan trouwens...

Succes met het vinden van een jongensnaam. Wij wachten nog even met het zoeken naar een naam totdat alle zwangeren om ons heen bevallen zijn. Scheelt weer heel veel namen van ons lijstje te strepen :). Ben nu 13 weken zwanger, dus we hebben nog even de tijd.

wat vind je van de naam Menno, is ook wel een naam die je niet veel hoort.
Mijn zoontje heet Bob, kort en stoer en niet af te korten.... maar het blijft moeilijk.
Succes!

hoi hoi
ik heb twee zonen
ze heten wessel en brent..
ik vind het twee stoere namen..
en je hoort ze ook niet vaak.
leuk he namen verzinnen ik ben nu net zwanger van mijn derde dus ik moet ook weer aan de bak????

Hai,

Het is en blijft moeilijk, heb erg leuke namen al voorbij zien komen, maar Milan blijft in onze ogen toch favoriet. We neigen er nu dus naar om toch voor deze naam te gaan, maar ja we twijfelen toch nog. Ik vind het nl. wel belangrijk dat mensen door de naam weten of 't  een jongetje of meisje is en zich niet af moeten vragen of 't een meisjes- of jongensnaam is.
Groetjes en nog een fijn weekend!

Terug
Bovenaan