Help! Jongensnaam gezocht!

net ff anders:

Collin     (zo heet onze jongste)
Tristan
Sidney

maggi

Hoi!
Ik vind Micah een hele mooie naam..
Hoorde die naam in die tv serie, Heroes.
Die naam zal vast nog niet heel veel voorkomen ook!

Succes..

xx Bren

Hoi, hoi,

Ons zoontje geboren 15 mei 2008 hebben wij ook MICAH genoemd.
Mijn vriend keek nl altijd naar de serie Heroes. Ik nooit..totdat ik op de bank een boekje aan het lezen was en een beetje mee zat te kijken. De moeder riep haar zoontje MICAH en wij keken naar elkaar..en hadden zoiets van..DIT WORDT DE NAAM!

Echt heel grappig. Hier in Zeeuwsch-Vlaanderen hoor je de naam nooit. We hebben de naam heel veel moeten verbeteren want iedereen sprak hem verkeerd uit. Dat hadden we van tevoren al verwacht! Je spreek MICAH in het engels uit = MAAIKA. Iedereen die wij kenden sprak MICAH in het nederlands uit = MIKA.

Achteraf ben ik ontzettend blij dat ik een beetje had zitten meekijken..want ik vond alleen maar namen  leuk die je al ontzettend veel hoorde! Ik vond een jongensnaam zo MOEILIJK!

Heel veel succes met het vinden van een jongensnaam!

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Hoi hoi,

Onze zoon heet Noah. Verder vind ik de namen Ezra en Seth ook erg mooi. Succes met het zoeken van DE naam!!!!\

Liefs Jolie

Nijs, Ties, Mees, Toine, Kaya, Imre, Bradley. Wie weet zit er wat bij.

Hallo,

als wij een jongentje krijgen (hoogzwanger) noemen wij hem:

* DAMY   Bauk *

persoonlijk vind ik het een mooie stoere naam.
En past bij onze dochter Isa.

Deze naam heb ik nog nooit gehoord voor een jongetje maar kan best!
Suc-6 met kiezen!

Hoi allemaal!

Oh wat is 't toch lastig om een jongensnaam te bedenken. Een meisjesnaam is wederom niet zo moeilijk (zou 't dan toch ook dit keer weer een meisje zijn??). Er zijn een aantal suggesties van namen die ik erg leuk vind, alleen zijn ze dan weer niet praktisch, omdat er in onze omgeving weer een kindje is die een soortgelijke naam heeft, of omdat de combinatie met onze meiden weer niet zo mooi is. Heb 't namenboekje er maar weer eens bijgepakt en toen kwam ik de Bastien (of Bastian) tegen en Danilo. M'n man vindt de 1e naam helemaal niks en Danilo vindt ie erg apart (dus ook niet zo mooi !). Indien er nog meer suggesties zijn, ik houd me aanbevolen!

Hallo,

wij twijfelen tussen Ximm en Arcan voor jongensnaam.   Ook allebei tamelijk uniek.
Milan hoor je idd veel.

Terug
Bovenaan