help me vriend wil niet meer veder(verdriet)

slechte middag mij vriend wil er mee stoppen terwijl ik net zwanger ben
ik weet echt niet wat er door hem heen gaat weet wel dat hij het echt
meend ik heb echt geen idde meer zomaar opeens deze overslag das echt
niks voor hem en hij zegt
Ik weet dat het voor jou niet te begrijpen is waarom ik
dit allemaal doe. Voor jou komt het misschien als een schok, maar dit
is geen beslissing die ik in 1 moment heb genomen. Als ik kijk wat ik
belangrijk vind in een relatie en wat ik daarin verwacht, dat we daar
met zijn tweeà «n niet aan voldoen. Ik heb 4,5 jaar een prachtigge
relatie met je gehad. Ik ben dolgelukkig met je geweest, en ik wil dat
gevoel ook zo houden. Maar ik kan gewoon niet meer met je verder, hoe
graag ik zou willen voelen dat ik wel met je verder wil, maar dat is
gewoon niet zo.
ik weet niet wat ik hier mee aan moet ik wil dat hij bij me blijf kan iemand me helpen
daantje

Hee lieve Daantje,
wat is dit nu??? dit moet wel erg hard aankomen nu je zwanger bent!!
ik vind het raar dat hij daar nu opeens mee aankomt!! misschien heeft hij koud water vrees? ik vind het heel naar voor je en ik begrijp heel goed dat je hem niet kwijt wilt, je bent immers al een poos bij elkaar.volgens mij liep hij er al veel langer mee, maar dan had hij er eerder mee moeten komen toch? nu verwacht je een kindje van hem!!!
nou meiss ik weet niet goed wat ik moet schrijven maar wilde je bij deze even oppeppen
ik snap sommige mannen echt niet  ik wens je veel sterkte toe

liefs Prietje

Hoi,

ik lees al jaren mee op dit forum en wat jouw nu overkomt, gebeurt regelmatig.
Sommige mannen zijn of meegegaan in de droom van hun partner om een kindje te krijgen, zonder te beseffen wat dat inhoudt en komen lijkt wel met een schok weer op de aarde als de zwangerschap een feit is.
ook gebeurt het dat een vrouw zo geobsedeert is door zwanger worden dat ze niet merkt dat de partner met andere dingen bezig is.
misschien een nieuwe liefde of gewoon een shock, door de plotselinge veranwoordelijkheid van het vader worden....dat weet alleen hij.

Wat ik wel weet is uit eigen ervaring; een man moet voor 100% achter jou staan als jullie straks ouders willen zijn van je kleintje.
Een relatie met iemand die niet weet wat ie wil is hoe dan ook slopend en al die stress kun je niet gebruiken.
Misschien realiseert ie ineens wat ie aan het doen is en wil ie er over praten, denk in iedergeval om jezelf en je kindje op komst, als ie echt niet meer wil, jullie zijn belangrijker.
Ik hoop dat je een kring (ouders vrienden)om je heen hebt voor steun hierbij.

Hey Meis,

Dit is inderdaad erg klote voor je! Zeker omdat je nu net in verwachting bent.

waarom komt hij er nu pas mee, vind ik erg vreemd denk zelf dat het idd komt omdat hij is  gaan twijfelen of hij dit leven echt wel wilt. Maar dat had hij zich beter eerder kunnen bedenken. Maar als het eenmaal in zijn koppie is gaan spelen is het heel moeilijk om daar wat aan te veranderen. Denk alleen wel dat jullie samen eens heel goed moeten gaan praten wat hij nu wil en hoe hij denkt hier mee verder te gaan. Dit is voor jou heel belangrijk want stress kan je nu niet echt gebruiken.

meis ik wil je veel sterkte wensen en mocht je je hart willen luchten kom zeker weer ff op het forum

X Tam

Wat erg voor je,wat zal je je rot voelen!Toch gebeurt het idd erg veel, maar daar heb je nu niets aan natuurlijk!

Probeer ondanks alles toch te genieten van dit leventje in je buik, het is er te bijzonder voor!
Ook een goeie tip om het een beetje van je af te schrijven iedere dag in een schriftje ofzo, ik vind het echt heel egoistisch van een man om zoiets te doen...

Ik wens je heel veel sterkte en laat je niet kisten!

Veel liefs Sophie

he meisje,

Wat over komt jou nu??
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toe wensen.
En probeer nog wel een beetje te genieten van het prille leven in jou buik!

liefs, Ikky

Terug
Bovenaan