help me vriend wil niet meer veder(verdriet)

nou meis,
ik heb er geen woorcden voor
wil je ontzettend troosten en je kerel n klootzak noemen maar dat gaat zo moeilijk
hoop dat je n kracht vind die je erdoor sleept en je kunt genieten van je wondertje
en wij hier op t forum staan allemaal voor je klaar
liefs tamaar

Nou zeg :S:S:S:S:S

daar zit je dan..

Meid misschien overdonderd het hem allemaal wel heel erg, en heeft hij nooit beseft wat het betekend om voor een kindje te gaan, immers voor je zwanger bent lijkt alles anders, maar wanneer je dan ineens zwanger bent komt het besef heeeeel hard...

Begrijp me niet vekeerd hoor ik vind het een laffe streek..en ik mag hopen dat je nu ook echt voor jezelf kiest!!!

Jij wou een kindje en die krijg je!!! ok niet samen met hem maar het is en blijft een wonder dat er leven in je groeit!!!!!!!!!!

Bij een niet zwangere vrouw zouden emoties al erg oplopen laat staan bij een zwangere vrouw!!

Pieker niet teveel over hoe alles moet geloof me je red het, niets is zo sterk als de wilskracht van een zwangere vrouw en moeder !!!!!!!!
En vanuit overwachte hoeken zul je hulp krijgen! Let maar op de mensen van wie je het niet verwacht!!

Sterkte en ik hoop dat je alles goed blijft relativeren!! en er snel bovenop komt zodat je van je wondertje mag gaan genieten!!!

Liefs Elora

hey meiden heel erg bedankt ,ik weet gewoon even niet wat ik aan moet met dit allemaal kan gewoon niet geloven dat tie echt bij me weg gaat terwijl hij me een maand gelden tenhuwelijk vroeg dat doe je niet zomaar ,hij zij dat hij niet meer die verandtwoording wil afleggen van als tie ergens heen gaat dat tie dat door moet geven en zo,en hij durft gewooon niks te zeggen net als van ik ga over werken dat durft hij niet te zeggen omdat ik dan reageerd van oke jammer vidn niet leuk maar het moet hoordt er bij weet je ze hard zegt nee dit wil ik niet maar ze hooft wel ik heb gisteren met hem gepraat en hij leek net een boom waar ik tegen praten en hij bleef maar goort zijn heb hem zo nog nooit mee gemaakt ik hoop echt diep van binnen dat tie niet bij me weg gaat ,maar denk niet dat dta er in zit iik zij ook geef deze relatie nog een laaste kans we krijgen een kindje en hij zij jah maar ik wil niet uit medenlijden bij je blijven,ik weet echt niet wat ikmoet doen me wereld staat op ze kop net een miskraam gehad nu weer zwanger en dan zit ,snap dit gewoon niet zo iets komt echt met een klap in je gezicht dat verwacht je gewoon niet ,nu zit hij een week bij ze ouders even rust maar wat moet ik daar nou van verwachten, ik eet nu echt zo slecht krijg geen hap door me keel of het legt er weer uit drink gaat gelukkig heel goed maar toch waarmoet dit nou snap het niet ik weet ook wel dat we dez emaand veel hebben meegemaakt en hij langs me heen heeft geleeft,
hij zij ook ik wil niet in me hooft hebben van zo bijna klaar met werken weer naar thuis toe eten ,met andere worden heb er gewoon geen zin in, ik hoop wat van jullie te horen en zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt en nu een leuke gezintje hebben daantje

Lieve daan,

Meid ik weet dat je heel veel verdriet nu hebt, en dat je eigenlijk nog er veel van hem houd, maar hij wil dit schijnbaar niet is bang met deze nieuwe situatie!!! Maar dat wil niet zeggen dat die zomaar kan weglopen als het hem uitkomt, kan zo boos worden om zulke mannen bah, hij heeft je gewoon niet verdient hoor als die je zo achter laat met een hoop verdriet en je bent ook nog zwanger en dan mag je al helemaal geen stress hebben!! Heb je al met je ouders gesproken of vrienden?? Is echt belangrijk dat je toch probeert te eten hoor, al is het weinig dat heb je nodig!!! Heel veel sterkte en ben er voor je hoor!!!

Liefs Sandy

Hey meid.... ik vind het zo vreselijk sneu voor je. Ik heb zin om een potje mee te janken...

Maar ik vind ook, net als wat een paar andere ook geschreven hebben, het wel schofterig van hem zeg.... Eerst samen een miskraam, nu weer zwanger. Dat had ie ook eerder kunnen zeggen. En wat ikdus ook niet snap is waarom hij je een maand geleden ten huwelijk vraagt en nu koude voeten krijgt.

Ah propos koude voeten, je zou haast zeggen, dat hij dat letterlijk heeft nu je zwanger bent. Maar meid, let op, je moet wel goed blijven eten hé. Je kunt er nu niet nog een andere vervelende mededeling bij krijgen....

Ik kan je niet meer bieden dan een hele brede (letterlijk) schouder waarop je flink kunt uithuilen. Hopelijk kan je nog wel een keer goed met hem praten (al is het alleen voor jezelf). Ik durf niet te zeggen of hij wel terugkomt, dat zou ook verkeerd zijn, maar misschien kunnen jullie er nog een keer over praten.

Probeer je daarnaast aan je wondertje vast te houden. Dat kindje wil wel liefde van je.... (misschien cru gezegd, maar zo voelt het voor mij nu even)....

Een hele dikke kus en omarming......
Ingiemoppie

Hoi!!

Sorry hoor maar wat een ongelofelijke lul !!!!
Hier zou je als je dit leest toch geen kind van willen krijgen!

Sorry dat ik zo reageer,je zult misschien van hem houden...maar jij en je kindje verdienen veeel beter!!!!

Kop op!
Als ik jou was ging ik ergens hulp zoeken...je komt hier wel uit!
Laat hem maar eens flink in zijn vet gaar koken!
Wat een hufter...ik kan hier ontzettend kwaad over worden!

Wij steunen jou in ieder geval!!

Liefs,Swinnie

He Meid,

Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen.....wat erg. En ik kan me voorstellen dat je van je vriend houdt, maar wat een EIKEL zeg.
Hoe kun je zoiets doen?????

Ik wens je heel veel sterkte en hou ons op de hoogte.
Liefs Kaly

hee daan!!!!!!!!

wat erg voor je zeg, kon het  gewoon niet geloven wat er nu met je is gebeurd.

misschien raar wat ik nu zeg, maar misschien heeft hij  nu even tijd nodig om te verwerken dat hij vader wordt en dat hij een grote verantwoordelijkheid krijgt.

neemt zeeeeeeeeeer zeker niet weg dat hij het op een zeer lullig moment doet en jou zeer ongelukkig achterlaat terwijl dit de mooiste tij voor jullie had moeten zijn.

laat hem maar even en zet jezelf en je kleine wondertje op de 1e plaats.

hoop dat je steun uit onze verhalen en reacties haalt.

zet hem op meissie.

lollifantje

Terug
Bovenaan