Help nu al bruinverlies, dag 12 na IUI

Hey Meiden,

Beetje paniek hier. Naja onrust... In mn 4 voorgaande IUI's was de periode voor inseminatie verschillend maar de periode erna altijd gelijk. Dag 14 begon het lichtjes bruin te kleuren (afscheiding) en op dag 15 brak het door. Nu zit ik op dag 12 en heb nu al redelijk bruine afscheiding..
Kut man.. Maar hoe is dat bij jullie mede-IUI'ers???
Altijd zelfde aantal dagen na IUI? Of zit er verschil in??

Liefs. En vast bedankt!!

Hey meis,

Heb ik ook een paar keer gehad. Begon ik bijvoorbeeld ineens op dag 11 -na de IUI- bruin te vloeien! Elke cyclus is verschillend, gewoon geen peil op te trekken. Maak je geen zorgen.... Het is niks ernstigs. Hopelijk zet het verder niet door!!!
Sterkte en succes, meis!!!

Liefs xx

Tsja het is gewoon zo raar... Alle voorgaande keren precies op dag 14 bruin en dag 15 zette het door....
Bah..... Ben sjaggy...

Heb net mijn babyspulletjes van dik 2 jaar hamsteren bekeken... Kwam het tegen op zolder, soms koop ik wat en dat smijt ik in een opbergbox..
Auww.. Zoveel spullen, ik mag echt niks meer kopen. Elke keer als ik wat leuks zie en erg goedkoop kan ik het niet laten en is mijn excuus dat ik het altijd nog cadeau kan doen. Dus inmiddels sokjes, rompertjes, slofjes, doekjes... Te erg..

Maar Star ik hoop dat het niet doorzet maar daar lijkt het wel erg op.. Erg verdrietig maar niks aan te doen. Nu wachten tot volgend jaar voor de laatste IUI toch wel pijnlijk.. M'n hoofd is vol emotie alleen komt het er niet uit. Naja meestal komt het na een dag of 2 en dan begin ik flink te janken.
Hoe gaattie verder bij jou met je laatste IUI?? Hopelijk is dit het laatste dan ook en is die hele IVF toestand niet meer nodig!

Liefss!

Ach, meis. Wat een emotionele achtbaan is het toch ook allemaal. Hoop zó ontzettend dat het niet doorzet voor je!! En dan van 2 jaar lang babyspulletjes bekijken, pfff...Je weet jezelf wel te kwellen :(
Ik koop bewust geen babyspulletjes, veel te confronterend en als ik er eenmaal mee begin blijf ik kopen!

En dan die laatste IUI, ik zit er weer middenin. Vandaag FM gehad... Mijn bewegende darmen lagen in de weg (??), dus het was behoorlijk zoeken naar een eiblaasje (AUW!). Uiteindelijk eentje gevonden van 12mm, veel te klein. Dus moet woensdag weer terug en waarschijnlijk vrijdag IUI. Dan maak ik meteen een afspraak voor een evaluatiegesprek over IVF. Volgend jaar gaat het er dan echt van komen. Hoop ook enorm dat het niet nodig is, maar in de IUI geloof ik echt niet meer.

Hou vol, meis!! Hopelijk zet het niet door, kaarsjes branden weer en de duimen draaien rond!!!!

Liefs en een dikke kus

Kan er nog geen antwoord op geven.. Bij mi jis het even afwachten wat min cycli gaan doen met IUI. Normaal gesproken ben na 12 dagen ongi, dus ben erg benieuwd of dat met de IUI ook zo is, of dat het toch naar de 14 dagen gaat.

Succes!

Gek het is gestopt... Gister lichtbruin later donkerder en nu nagenoeg wit....
Oh te erg ik begin nu heel erg hoop te krijgen.. Mag niet eigenlijk...! Maar ja ik hoop het zo!!!

@Star wat gek van je darmen. Nog even wachten en dan de laatste IUI. Kan me voorstellen dat je niets meer van de IUI verwacht maar toch ga ik weer heel hard duimen en kaarsjes branden natuurlijk!!
En wat betreft die babyspullen. Heel erg is het maar kan het niet laten. En zoals ik al zei met een excuus dat er nog wel een baby komt waar ik het aan cadeau kan doen. (al dan niet van mezelf..) Het is wat, een echte emotionele achtbaan!!

@daycey spannend hoor je eerste IUI hoop dat je snel resultaat gaat hebben!!!

Liefs en Dikke Kus terug!

Enne ik ga de kerstboom van zolder halen!! Even andere dingen!

Wat spannend! Voel hier gewoon de spanning voor jouw nod, haha! Dat het verlies al over is kan idd een goed teken zijn. Het zou ook wel tijd worden voor jullie... Eigenlijk voor ons allemaal wel!

Wil je nog wel wachten met een testje doen?

Duim duim duim duim duim duim duim....

Terug
Bovenaan