Help nu al bruinverlies, dag 12 na IUI

Thanxx dames... Voel me nog niet zo best... Bah..
Veel gewerkt ook. Zwangere cliënten, zwangere collega's, cliënten met baby's/kids... Zucht..
Collega; Wil jij even bukken mijn buik zit in de weg...
Auuuwwwww!!!!!!!! En met een glimlach buk ik voor haar maar ondertussen maakt mijn koppie overuren..!! Doe mij jou buik maar!! Grr!!
Maar goed, ik moet even ergens heeeeeel ver weggestopt mijn laatste beetje moed terug zien te vinden.. Lastig maar niet onmogelijk.

Meiden ik duim voor jullie!!!
En inderdaad 2012 gaat sowieso ons jaar worden!!!!!

Liefssss!!!

Ach, meis... Die gevoelens van jou zijn zo herkenbaar! Zie het op 't moment ook helemaal niet meer zitten, komt misschien door de drukke decembermaand..... Blijft altijd lastig, die zwangere vrouwen om je heen. Ze doen en zeggen precies die dingen die je niet wilt zien en horen. Of er iemand ze influistert " haar moet je gek maken" bleh.

We gaan allebei voor 2012! Nieuwe kansen! Zit er aan te denken om volgend jaar met accupunctuur te beginnen of iets dergelijks. Baat het niet dan schaadt het niet! Even m'n koppie tot rust brengen....
We gaan er voor, lief forumvriendinnetje :))!!!
Kom op!

Veel liefs

Star wat toevallig ook ik dacht aan accupunctuur! Ik moet me er even in verdiepen maar het lijkt me wel goed, hoor er in ieder geval goede dingen over.
En wat betreft de zwangere omgeving en dat het lijkt alsof ze altijd alleen maar de verkeerde dingen zeggen. Pff.. Irritant hoor. Ik heb besloten dat ik het tegen mn collega(s) ga zeggen als ze weer iets onbedoeld pijnlijks zegt tegen me..!
Heb vanacht een droom gehad. Ik had een dochter gekregen. Ze was 52cm en heel mooi. Ik moest alleen vluchten uit het ziekenhuis, waarom geen idee.. Maar goed. Toen ging het bijna mis met de baby en daarna weet ik niet meer hoe het ging.. Zucht..

Nou meissie ben super blij met jou! (met de andere meiden ook natuurlijk)
Ik duim zo voor je laatste IUI, hoop dat alles toch nog goed gaat voor je dit jaar! En anders gaan we vol goede moed door met de IVF! We gaan knallen in 2012! Dat moet gewoon!!!

Veel Liefs en een dikke knuffel!! Oh enne heb je niet vandaag de IUI?????

Terug
Bovenaan