Help nu al bruinverlies, dag 12 na IUI

Tsja nu weer twijfels hoor... Pff.. Begin mn onderrug te voelen.. Meestal geen goed teken.. Man man wat spannend!!
Enne testen doe ik niet.. Wacht keurig af, lijkt me beter.

Enne het zou zeker wel eens tijd worden!!! Voor ons allemaal!!

Thanxx Meiden, ben echt zooooo blij met jullie!!!

Over emotionele achtbaan gesproken! Jij zit in de meest wilde! Ontzettend spannend dit, leef ook helemaal met je mee. Het zal toch niet?!?! Hou ons op de hoogte, hoor. Ben zo benieuwd. Alle kaarsjes die ik in huis heb branden. En de duimen draaien helemaal stuk :)!

Even een virtuele dikke knuffel vanuit hier

Nou een emotionele achtbaan is het zeker. Van mij mag hij wel wat minder wild... Maar goed.
Vandaag weer een klein drama. Met mn vriend een aanrijding gehad met een fietser. Gelukkig viel het mee, maar er zit een grote kras op mn raam (heb een nieuwe auto dus eerste kras....) en die fietser had ook wat schade.
Pffff tis me gelijk in mn schouders geschoten van de stress.. Ik wil rust!!!!!

Maar goed even on topic. Het nog steeds bruinverlies. Heeeeel beetje rood, vanmiddag later weer bruin... en nu al tijdje niet geweest. Durf niet meer..

Nou meissie ik duim ook voor jou dat het allemaal goed gaat straks met je laatste IUI!!!!

Een dikke virtuele knuffel terug van mij!! X

En ja hoor mijn menstruatie is doorgebroken.. Werd alweer wakker met kramp en rugpijn dus kon niet missen... Bah bah bah! IUI5 mislukt.... :(

He, verdorie!!!!!! BAH! Kom op, meis..... Hopelijk kunnen jullie toch eem beetje genieten van de feestdagen, trek de flessen wijn maar open. Doe ik ook! Proosten we samen op 't nieuwe jaar met nieuw kansen. 2012 moet ons jaar worden, kan toch niet anders?! Leef met je mee, meis.....

Dikke knuffel voor jou xx

He, wat vervelend zeg! Ik had echt wel goed ehop voor je, zeker toen de bloeding weer even was gestopt! Pffff.... balen zeg!

Je hebt nu even een pauze tot januari toch? Trek idd lekker samen met star een fles goede wijn open, toastje filet erbij en genieten maar!

Oko van mij een dikke knuffel!

Terug
Bovenaan