HELP!!! Overtijd!!!

Ik ben RUIM 2 weken overtijd!! Het is nog nooit gebeurd dat ik zoooooooooooooooo graag ongesteld wilde worden!!
De laatste paar weken heb ik me juist neer gelegd bij het feit dat ik nooit meer zwanger zal worden.... We zijn compleet! Zeg nooit nooit, maar voor nu is het goed zo! Mocht mijn man ooit nog eens heeeel veel gaan verdienen dan kan er nog wel eentje bij, maar nu ECHT niet. We hebben GEEN geld!!! Daarbij komt ook dat het pas 5 maanden geleden is dat Lukas met een keizersnee kwam. Lichamelijk gezien kan het dus ook echt nog niet! Pffffff.... :eek:(
Heb hier een test liggen die ik vanavond maar ga doen....
Het is zooo dubbel..... in mijn achterhoofd heb ik steeds de gedachten dat ik mijn mond moet houden omdat er een hoop mensen zijn die heeeeel graag zwanger zouden willen zijn.....

Moest het even kwijt...... zodra ik meer weet laat ik het weten....

X Trudi

Spannend hoor Trudi! Kan het niet nog aan de hormomen liggen van de laatste zwangerschap??
Dat je tot vanavond kunt wachten zeg.

Enne, dat het financieel niet zo goed uitkomt...tja, daar is altijd wel een mouw aan te passen hè. Daar kan je echt wel uitkomen.
Maar lichaam lijkt het me idd nog niet echt goed voor je lijf...

Laat je nog wat horen?

Oh, Trudi, wat een spannende tijd. 2 weken overtijd is een aardige tijd. Was je wel weer regelmatig ongesteld dan na de geboorte van Lukas?
Ik snap dat het super dubbel is. Nu even alles 1 voor 1 doen: eerst testen en dan pas nadenken..... :) Moeilijk hè?
Laat je het even weten als je meer weet??????

Ooo, twee weken overtijd. Spannend hoor. Maar zoals Hannah zegt eerst testen, dan verder kijken.
Al moet ik zeggen dat ik 6 weken geleden eigenlijk het antwoord al wist voor ik een test deed. Ik voelde dat ik zwanger was.

Meis, dat je nog zo lang kon wachten met testen!

Ik ben in december ook 2 weken overtijd geweest en was niet ongi. Ineens was menstruatie in de war.
Ik hoop voor jou nu ook.
Ik duim voor je.

Liefs en kus Irene

ow trudy..ppppfff spannend...ja er is altijd wel een mouw aan vast te knopen ..maar ja.we zijn natuurlijk rond dezelfde tijd bevallen ,via een keizersnede..het is nog zo kort geleden ja..maar moeder natuur beslist wel eens anders.

liefs,karin

hoihoi,

jeetje zeg ik kan me je zenuwen wel voorstellen.
je lichaam is eigenlijk nog aan het opknappen en nog niet echt rijp voor de volgende zwangerschap.
ik leef met je mee

groetjes linda

Terug
Bovenaan