HELP!!! Overtijd!!!

Hoi dames,

Ik ben nog steeds niet ongesteld..... morgen 3 weken overtijd! Hopelijk is het inderdaad zo dat mijn lijf nog niet helemaal "op orde" is na de geboorte van Lukas (ondanks dat ik toch alweer 4x normaal ongesteld ben geweest)
Ben nog steeds niet helemaal gerust :eek:(
Ik zou graag de babyspullen die ik niet meer gebruik op marktplaats zetten, maar wacht toch nog maar even.... :eek:s

@Mariska: wat toevallig dat jij ook overtijd bent! Hoe is het verder met je? Hoe doet Zilvian het? Hoe gaat het met de onderzoeken van Zifion? En hoe gaat het met je lijf? (misschien heb je het al wel eens gezegd hier, maar ik ben al een tijd niet echt meer op het forum te vinden) Met mijn lijf gaat het weer helemaal goed. Alsof ik nooit last heb gehad van mijn bekken!!! Echt een wonder! Lukas doet het ook super! De eerste 3 maanden waren heel moeilijk door zijn vele gehuil, maar nu is hij vrijwel altijd vrolijk. Kan me haast niet meer voorstellen dat het eerst anders was.
Ik duim ook voor jou dat je snel ongesteld word!

X Trudi

hoi Trudi en Mariska..normaal wensen we hier elkaar bijna zwanger,maarja..nu hoop ik ook dat jullie snel ongi mogen worden...ppfff ik zou me ook ff geen raad weten als het bij mij het geval zou zijn..ik heb in Maart een spiraal laten plaatsen..ben nog aan de lopende band ongi..kay krijgt al 2 tandjes

liefs,karin

Hoi Meiden,

Nou het kraamverband is weer uit de kast gehaald pfff wat ben ik weer ongesteld geworden zeg. Werd op een ochtend wakker en alles was rood !!! whaha duidelijk ongesteld dus. Maar goed ook ben echt opgelucht.

Liefs van Mariska

Terug
Bovenaan