HELP!!! Overtijd!!!

Hey,

Wat een stalen zenuwen heb jij zeg, ik zou al veel eerder een test hebben gedaan!! Wat was de uitslag?
Zou idd erg snel zijn na een keizersnede! Wat is eigenlijk de gemiddelde hersteltijd voor een nieuwe zwangerschap?
Financieel zal er wel een mouw aan te passen zijn, maar kan me voorstellen dat er veel op je af komt!
Succes Liefs MJ

Hoi dames,

Bedankt voor het medeleven....
Heb gisteravond een test gedaan en hij was gelukkig negatief! Moet zeggen dat ik nog niet helemaal opgelucht ben, misschien heb ik wel te vroeg getest ofzo.....
Nu maar weer verder afwachten op mijn menstruatie en anders over een week maar weer testen :eek:s

@MJ: Ze raden het af om binnen het jaar weer zwanger te worden na en keizersnee....

X

Gelukkig maar, even rustig ademhalen. En met twee weken overtijd heb je toch niet te vroeg getest. Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je niet zwanger bent.

Ik hoop voor je, dat alles goed komt. Maar ze raden niet aan om niet binnen een jaar zwanger te worden hoor. Maar om binnen een jaar te bevallen. Das anders. Ik was na een keizersnee binnen 7 maanden zwanger en dat was geen probleem hoor.

Succes

Hey Trudi hier ben ik ook twee weken over tijd. Maar dit zal pas mijn 2e chte menstruatie zijn. Ben egstopt met de pil en toen pas mijn 1e echte menstruatie na d ebevalling gekregen. Deze kwma laat op gang en nu dus ook 2 weken overtijd. Maar ik maak me niet druk mijn menstruatie is altijd ongeregeld. Maar Lukas en Zilvian zijn even oud en ook ik zal er ECHT NIET aan moeten denken nu zwanger te zijn. Mijn uitkering is net stop gezet dus financiel zou dit een ramp zijn. plus het feit dat ik geen idee zou hebben hoe dit dan egeburd moet worden.

Maar ondanks het feit dat ik weet dat ik ongeregeld menstrueer heb ik toch ook de zenuwe.

liefs van Mariska en hopelijk komen die rode duivels snel.

nou meiden... hihi... vaak wens je hier iemand toe dat zn ongi uit mag blijven maar in dit geval wens ik jullie van harte een weekje ongesteldheid toe.

Liefs Marina

ben het helemaal met marina eens!
normaal zit ik hier te duimen dat diegene zwanger wordt, maar ik jullie geval zal ik duimen dat jullie heel snel ongi worden.
kan me heel goed voorstellen dat dat even schrikken is.
financieel is er altijd wel een mouw aan te passen, maar je moet het ook nog eens willen. en tis idd al zo snel achter elkaar. zeker als je eigenlijk al had besloten: tis goed zo, 2 kids.

nou, ik zal dus duimen voor jullie dat jullie heel snel ongi worden.

liefs, do

Terug
Bovenaan