Help ....roze navelklem

hallo dames,

wie weet waar ik een roze navelklem kan krijgen ????

In mijn kraampakket zit een blauwe. Bij mijn eerste bevalling was het ideaal... ik kreeg een zoontje? In het ziekenhuis hebben ze alleen witte.
Nu krijg ik een dochtertje. Ik kan natuurlijk gewoon de witte van het ziekenhuis gebruiken, maar lijkt me super om een roze navelklem te hebben.

Wie kan me helpen ?????
 
ja de blauwe bestaat.
Die krijg je van cz standaard in je kraampakket. Ook als je op internet 'navelklem' intypt krijg je de blauwe te zien.
Maar helaas geen roze .....
 
Een navelklem kopen, wat voor kleur dan ook was hier echt een ramp toen ik zwanger was van mijn eerste. Ik kreeg geen kraampakket, omdat ik daar niet voor verzekerd was. En kreeg toen van een vriendin wat zij over had van haar kraampakket, maard aar was natuurlijk geen navelklem meer bij. Ik ben bij een stuk of 6 apotheken geweest. Overal de houdbaarheidsdatum (ivm sterieliteit verlopen)
 
volgens mij zijn die dingen er niet in het roze hoor hihi.

Hier in het zhuis zijn ze overigens ook blauw en niet wit.

Heb toevallig 4 jongens, maar zou me er werkelijk waar niet druk om hebben kunnen maken dat een dochter een blauwe navelklem zou krijgen eigenlijk *oeps*.
 
in mijn kraampakket zit een blauwe...
En of het nou een jongen of meisje word... maakt mij niet uit wat voor kleur het heeft... als dat ding er maar opgezet word :D

Geen idee of er een roze bestaat
 
Bij mij zat er een witte in kraampakket.Al had ik een blauwe (wij krijgen een dochter)had ik mij er ook niet druk om gemaakt.
Wat mijn voorgangster ook al zei als die er maar omheen gaat.
 
Terug
Bovenaan