Help ....roze navelklem

oh haha wat grappig, ik wist echt niet dat er kleurtjes in waren..Hier ook gewoon onderdeel van het kraampakket en tot nu toe hebben beide dochters allebei een blauwe gehad, ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht dat het een andere kleur zou moeten zijn..ik vond het prima en associeer dat niet met een jongetje hoor..
ALs je een roze hebt gevonden laat je dan even weten waar?
Liefs mv twee
 
@ goldwinggirl
Wel ziekenhuis ben jij bevallen ????? Wouw. Ik denk dat ik hun maar eens een mailtje ga sturen dan.
Bij de kruidvat ???? ik wist niet dat ze daar ook te krijgen waren...dacht alleen bij de apotheek en zo. Maar bedankt voor de tip !!!!

De meeste vinden het misschien raar dat ik me druk maar om een navelklem. Maar ik bewaar hem. Bij mijn zoontje heb ik de navelklem + het stukje 'navel' bewaard. Ik heb dat in een lijstje gedaan samen met nog wat geboorte dingetjes (bandje ziekenhuis, dopjes gehoortest, eerste speen, pleister hielprik, eerste mutsje, enz..) en opgahangen. Super leuk !!!
Dus daarom lijkt het me leuk om een roze navelklem te hebben.
 
tis maar net waar je je mee bezig houdt lol, nog noooit gezien een roze... en al heel wat babies geboren zien worden om me heen. mijn beide dochters hadden een blauwe en dochter nr 3 heeft ook weer een blauwe klaarliggen in de zhkoffer :p
 
@ jeanine, ik ben in rotterdam in het zuiderziekenhuis bevallen en vond het juist zo grappig dat ik inderdaad een roze navelklem kreeg, toen vertelde ze dat ze dat standaard deden daar, de jongens een blauwe de meiden een roze. Maar dat is inmiddels al wel weer 7 jaar geleden dus of dat nog zo is weet ik niet. succes met je zoektocht.
 
@ Mama Conny,

Ik zit ook bij cz en leuk is het kraampakket niet, weet niet wat je onder leuk verstaat maar er zit gewoon alles in voor de bevalling en verder de knuffel van cz die oranje zebra. verder niets apart en dat is toch ook niet nodig. het is geen blije doos of zo...........
 
Terug
Bovenaan