Help ....roze navelklem

Ik ben nu zelf 34 weken zwanger.
Kraampakket is het standaard spul. (met blauwe navelklem, hi hi hi)
Ik vind het jammer dat er zo weinig van die grote vierkante 'luierdoeken' zitten. erg handig. En kraamverband.... bij de eerste zag ik zo op tegen dat super grote verband, maar toen het zo ver was heb ik zelf nog bijgekocht.

@ goldwinggirl
Ik ga eens even bellen of mailen met ziekenhuis rotterdam. Bij de cz hebben ze het ook nagevraagt maar de leverancier geeft geen antwoordt (of zoiets schreven ze).
Verder de drogisten maar even afbellen.


ik vind het wel grappig dat sommige zich afvragen waar ik me druk om maak. Ik maak me niet echt druk....maar hoe zouden ze het vinden als je zoontje een paar dagen met een knal roze navelklem zou rondlopen ???? Tuurlijk is het niet het belangrijkste, maar als de mogelijkheid er is om een roze te krijgen lijkt me dat super leuk. Anders wordt het toch de witte van het ziekenhuis.

In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties.
Mocht er iemand zijn die een roze navelklem weet te vinden...geeft dan gauw een gil. Ik blij doorzoeken
 
Ik zou het totaal niet erg vinden als mijn zoontje met roze navelklem zou lopen of dochter met blauwe.Dat is eerlijk gezegd wel het laatste waar ik mij druk om zou maken tijdens mijn bevalling.
 
haha nee zou het ook niet erg vinden als mijn dochter een blauwe navelklem krijgt, maar het is toch leuk als het een roze zou zijn? Succes met zoeken hoor jeanine, ik ben ook aan het kijken voor je.
 
Terug
Bovenaan