HELP!!, TELT DIT STREEPJE?????

vorige week dacht ik in eerste instantie na 2 dagen overtijd toch ongesteld te zijn geworden. Maar het voelde anders dan anders, mn temp bleef hoog, het bloedverlies was anders, erg moe en zo nog wat dingen. Donderdag getest, negatief. Maar het gevoel bleef. zaterdag weer getest (CB)  en een heeeeeeeeeeeeel licht streepje in eerste instantie. Ik heb de test echter laten liggen en het streepje was na een paar uur wel heel smal, maar wel duidelijker. Telt dit streepje nou, ook al is ie pas na meer dan 10 min. duidelijk geworden???????

Vanochtend opnieuw getest en precies hetzelfde. Eerst een heeeeeeeeeeeeeel vaag streepje, nu (4 uur later) is het nog steeds een licht streepje, maar wel duidelijker. Wel heel  smal (ongeveer 1 mm). had alleen gedacht dat dan na 2 dagen wel meer hcg zou zijn en streep dus duidelijker.

Ik word al met al gek van onzekerheid. Tellen deze streepjes of maak ik mezelf gek. En kan het dat het zo lang duurt voordat de streep duidelijker kan worden en ik kennelijk zo laat pas hcg zou aanmaken???

hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wordt gek....

Liefs,
Danielle

Hey Danielle....

Wat gaaf joh!!! volgens mij ben je gewoon super zwanger....want zo'n streepje verschijnt alleen als je HCG in je urine hebt.

Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik ook alleen maar hele vage streepjes ook al zaten er een paar dagen tussen....(wat heb ik een vermogen aan testen uitgegeven zeg!!)

anyway ik zou gewoon ff de HA bellen om daar een test te doen of des noods een bloed test.....maar ik denk....als je een heeel licht streepje ziet......gewoon lekker zwanger bent!

liefs Bri

Hoi Bri,
wat denk jij ervan dat het streepje na een paar uur pas duidelijker wordt, is de test dan nog geldig, of moet ik echt alleen binnen die 10 min kijken????

ik ben gewoon helemaal nerveus, word gek van mezelf, en durf er echt nog niet aan om het te geloven.

bedankt voor je lieve reactie in ieder geval.

danielle

oja,

Clear Blue is daarbij ook een erg betrouwbare test.

En het schijnt dat als de test is ingedroogd de streep duidelijker te zien is dan wanneer ie nog nat is.

Eigenlijk is de uitslag na 10 minuten niet meer betrouwbaar maar als je voorheen een streepje zag dan mag je het denk ik wel zo interpreteren.

Maar voor de zekerheid zou ik toch naar de ha gaan.

Er zullen nl. vast wel een aantal dames zijn die na de verstreken 10 minuten een streep zagen maar niet zwanger waren...

dus bel de ha

bedankt voor je reactie. Ik durf er nog nauwelijks aan. Wil mezelf met een vette streep overtuigen, al heb ik het idee dat mn lichaam mij wel probeert te overtuigen.
Af en toe misselijk, heel erg moe, verhoogde temp en een heel raar rommelend gevoel in mn buik.
ik probeer nog even een paar dagen te wachten en dan hopelijk een duidelijkere test, anders moet idd de huisarts uitkomst bieden.

liefs,
Danielle

Oohhhh Danielle,

wat spannend!! ik zou inderdaad ook gewoon even langs de HA gaan als ik jou was. Heb je in ieder geval zekerheid! En stiekem ga ik je toch alvast een beetje feliciteren!

Succes!
CIBI

Terug
Bovenaan