HELP!!, TELT DIT STREEPJE?????

meiden, bedankt voor de lieve reacties. Ik geloof er zelf nog niets van hoor, maar hopelijk over een paar dagen een duidelijkere test. Pas dan ben ik denk overtuigd, het is zo'n rare test nu al 2x, misschien wel gewoon misleidend. Ik weet het allemaal niet meer.

Oudje, hoe is het met de NOD?

liefs,
Daan

Hoi hoi dan

In je vorige berichtje over die donkere bruine afscheiding van je, zei ik ook dat ik dat had en zwanger was. Nu weer 2x een positieve test!!! Mischien wel vaag, maar streepje is streepje hoor!! Zonder hcg in je urine komt er echt geen streepje!! Dus ik durf het te zeggen......Gefeliciteerd!!!!!

liefs janine

Hoi Janine,
Was jouw test ook eerst vaag en later als je em hebt laten liggen  duidelijker?
dat is nl. de reden dat ik toch heel erg twijfel, maar aan de andere kant, 2x een valse streep na 10 min zou toch ook wel heel toevallig zijn.....
maar je hoort het al....ik geloof het nog steeds niet....

liefs,
Daan

Haha nee, mijne was direct heel duidelijk, zelfs nog veeeel duidelijker dan de controlestreep. Ik had een eigen merk test van de konmar, maar nogmaals, een streepje verschijnt echt alleen maar als er hcg in je urine zit. En de concentratie daarvan verschilt heel erg per persoon. Mijn zus teste bij elke zwangerschap pas na 4 weken overtijd zwanger, terwijl hij bij mij zo super duidelijk was.

Ik kan me wel voorstellen dat je onzeker bent en het niet durft te geloven, we willen toch zooooo graag en zijn doodsbang voor een telleurstelling. Anders ga ff naar je HA of haal een andere test, mischien durf je daarna blij te zijn??

liefs janine

Janine,
Je berichtje geeft hoop in ieder geval. Ik probeer....(pfffff) nog een paar dagen te wachten en nog eens te testen en anders zal idd de huisarts uitkomst moeten bieden.
Vanochtend was ik beetje positief, nu heb ik weer het idee dat het toch allemaal vast niet klopt en ik het me allemaal verbeeld. Je zal met me moeten samenleven nu....haha.
arm mannetje van me....hehe.
Ik kan nergens anders aan denken, maar heb vandaag lekker van me af kunnen schrijven hier.

bedankt voor jullie lieve berichtjes,
Daan

Hee Daan

Ik dacht laten we het eens van de andere kant bekijken........
Ik als ervaren negatief-tester (haha) kan je vertellen dat er bij mij,
(en alles wat tot nu toe negatief) nog noooooooooit een streepje
is verschenen. Ook niet een dag later. En ik kijk altijd toch
stiekem na een dag nog een keer.

DUS: Aangezien ik ook echt niet zwanger ben, kan het niet anders
dan dat jij het wel bent!!!
Ik zeg het ook hoor......

GEFELICITEERD!!!

Maar goed, toch nog succes.
Liefs Annet

Hoi,misschien is het wat als je nog onzeker bent,om de digitale cb test te doen,deze geeft in worden aan "zwanger" of " niet zwanger" geen gedoe met vage streepjes enzo.
Maar ik denk toch al gefeliciteerd hoor!!!
Gr Cat

even een update.
Vanochtend bij de HA geweest. Hij zag de streepjes ook (dus ik ben in ieder geval niet gek...haha). Hij denkt dus ook dat het wel positief is maar wil donderdag mn ochtendurine testen, die testen schijnen toch iets gevoeliger te zijn.... Over paar dagen zou dan meer hcg in mn lichaam moeten zijn.
Ik durf er dus nog steeds niet aan. Ben nog steeds niet overtuigd, al doet mn lichaam wel zn best. Ik vertrouw die streepjes gewoon niet...hehe.
Hopen dat het snel donderdag is....

bedankt voor jullie steun.

Liefs,
Daan

Terug
Bovenaan