Hoi,
Ik heb even een mindere ervaring om te delen, ik deed voor ik zwanger raakte ook elke maand wel één of meerdere testen om te kijken liefts voor mijn NOD of ik zwanger was en de CB gaf bij mij dan een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje,ik zou bijna zeggen een streepje waar je echt naar moet zoeken, ik ben bang dat het er bijna in staarde en dan had ik hoop, keek bijv als ik uit mijn werk kwam nog een keer en dan zag ik een flinterdun, maar duidelijk roze streepje op de zwangerlijn en had toch hoop ookal was die overgebleven na 10 minuten, daarvoor moest ik echt zoeken, En uiteindelijk werd ik dan toch weer ongi helaas.
Maar mijn wachten is beloond en toen ik dan een positeve test had een paar dagen voor mijn NOD wist ik wat een vaag streepje was, wel te zien ookal loop je er mee te draaien, maar het is niet hopen en staren tot je wat vind er is gewoon een normale breedte heel licht roze streepje, wat dus blijft staan en die ook na 10 minuten niet heel dun en duidelijker wordt.
Ik hoop het natuurlijk heel erg voor je, maar ben er bang voor, wel heel spannend dat wachten op je zwangerschap, ik vond dit forum ook geweldig en lees nog steeds mee.
Hoop dat jullie allemaal heel rap zwanger zijn!
Groetjes Brenda
maart 2006