Help veel bloedverlies

<p>Hoi allemaal, </p><p>Morgen zou ik mijn eerste echo hebben. Volgens mij berekening ben ik 6 weken maar volgens CB 7-8 weken. </p><p>Nu heb ik sinds gisteravond helderrood bloed verlies, vannacht niet meer, maar vanochtend gaat het weer verder. Moet inmiddels echt maandverband gebruiken.</p><p>heb verder nergens last van, geen kramp of iets dergelijks. bij mijn eerste miskraam wel , maar de angst en het verdiet is zo enorm groot inmiddels.</p><p>gelukkig mag ik vanmiddag langskomen bij vk, maar ben inmiddels al zo intens verdrietig. zijn er dames met dezelfde ervaring en hoe ging dit verder bij jullie? Ging de zwangerschap toch goed? </p><p>ben heel erg benieuwd en vooral opzoek naar een sprankje hoop ( misschien een beetje tegen beter weten in) </p>
 
Oh wat ontzettend spannend alison! En zeker na je eerdere ervaring. Ik heb ervaring met dat bloedverlies een miskraam betekende, maar ook 2x dat het ondanks (zelfs een keer serieus veel) bloedverlies toch goed ging, bij mijn zoontje en mijn huidige zwangerschap (nu 36+6) ging het namelijk wel goed ondanks bloedverlies. Het kan echt beide kanten op gaan en ik hoop van harte voor je dat het bij jou deze keer ook goed mag gaan ondanks het bloedverlies. Bij mij stopte het bloedverlies na telkens hooguit een keer een dag of 3-4, maar het kwam wel vaker terug.

Fijn dat je vanmiddag al terecht kan bij de verloskundige, hopelijk heeft ze goed nieuws voor je! Ik duim voor je.
 
Bedankt voor je reatie!
Ik zag helaas net al een hoopje dikker bloed in de wc liggen, ben bang dat het toch echt mis is. 
Jij succes met de laatste loodjes, nog even lekker genieten van je zwangerschap! 
 
Ik heb 1 miskraam gehad zonder bloedverlies 
En tijdens de laatste zwangerschap 5 jaar geleden met 8 weken bloedverlies gehad zo veel dat ik met spoed met de ambulance naar het ziekenhuis ben gebracht meteen een echo en een kloppend hartje nu een gezonde meid van 5 jaar.
 
Een klein vleugje hoop misschien... Bij mijn 2e zwangerschap heb ik tussen week 7 en 11 regelmatig bloedverlies gehad. Inmiddels is het een gezonde meid van bijna 4. Ik zat op een moment op de wc en verloor toen dikke klodders bloed. Dit was het dan dacht ik toen, maar niets aan de hand. Vermoedelijk een scheurtje in een inwendige spatader. Krampen heb ik nooit gehad. Dat was volgens mijn verloskundige altijd een gunstig teken. 
Sterkte zometeen. Ik duim voor een goede afloop. 
 
Terug
Bovenaan