Help veel bloedverlies

Hoi allemaal, bedankt voor al jullie lieve berichtjes. 
Helaas voor mij is het een volledige miskraam geworden, ik vermoeden het al bij het kloddertje bloed wat ik herkende van een eerdere miskraam. Verder gelukkig geen medicatie of iets nodig. 
super kut en ben onwijs verdrietig, maar dat heeft even tijd nodig. 
heeft er iemand toevallig nog ervaring met het zwanger worden na een miskraam. de vorige keer hebben wij een tijdje gewacht, maar dat wil ik nu niet. 
 
He bah wat klote! Helemaal begrijpelijk dat je verdrietig bent. Hoe vroeg ook, het blijft gewoon kut!
Sterkte meid! ?

Wat betreft je vraag; ik heb in 2020 ook een miskraam gehad die gewoon vanzelf op gang kwam, 4 weken later had ik weer een positieve test in handen en nu een prachtige dochter rijker. Dat is mijn ervaring!
 
Efje bedankt! oeh dat klinkt goed, jij hebt niet eerst een menstruatie gehad dan? hoelang had jij bloedverlies? kan me dat niet meer herinneren namelijk. 
 
Ik heb volgens mij een dag of 5 / 6 bloedverlies gehad toen. Ik heb toen 2 weken later wel met ovulatie testen gekeken of mijn cyclus gewoon weer opgepakt zou worden. En toen dus meteen weer zwanger geworden. Hopelijk is dat jullie ook gegund!
 
Ja vanaf de eerste dag van de bloeding idd. Ik duim voor je! Had toen ongeveer een even lange cyclus als normaal gezien. Misschien 1 of 2 dagen verschil
 
Terug
Bovenaan