Help veel bloedverlies

[quote quote=10561370]Hoi allemaal, bedankt voor al jullie lieve berichtjes. 
Helaas voor mij is het een volledige miskraam geworden, ik vermoeden het al bij het kloddertje bloed wat ik herkende van een eerdere miskraam. Verder gelukkig geen medicatie of iets nodig. 
super kut en ben onwijs verdrietig, maar dat heeft even tijd nodig. 
heeft er iemand toevallig nog ervaring met het zwanger worden na een miskraam. de vorige keer hebben wij een tijdje gewacht, maar dat wil ik nu niet. [/quote]Sterkte meid! ? Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!
 
Wat verschrikkelijk nieuws. Sterkte!

Ik heb ook een vroege miskraam gehad. Meteen in de ronde erna zwanger. Geen menstruatie gehad. Mocht ook meteen zwanger worden en de 1e dag van de bloeding werd gezien als 1e dag van de menstruatie.
 
Heel veel sterkte! Lichamelijk gezien is er geen bezwaar om direct weer zwanger te worden. Dus als jullie je daar allebei goed bij voelen dan is dst geen probleem. Er wordt gesuggereerd dat je na een miskraam zelfs een verhoogde kans hebt om direct weer zwanger te raken. Het kan wel zijn dat je cyclus wat van slag is en je bijvoorbeeld wat later dan gewend je eisprong krijgt
 
[quote quote=10561370]Hoi allemaal, bedankt voor al jullie lieve berichtjes. 
Helaas voor mij is het een volledige miskraam geworden, ik vermoeden het al bij het kloddertje bloed wat ik herkende van een eerdere miskraam. Verder gelukkig geen medicatie of iets nodig. 
super kut en ben onwijs verdrietig, maar dat heeft even tijd nodig. 
heeft er iemand toevallig nog ervaring met het zwanger worden na een miskraam. de vorige keer hebben wij een tijdje gewacht, maar dat wil ik nu niet. [/quote]
Ik heb ook een spontane miskraam gehad bij 5 weken, cyclus daarna zwanger geworden en die is inmiddels 1 jaar! Ik had mn eusprong toen wel 5 dagen later dan ik normaal zou hebben maar goed te vinden met ovulatietesten
 
Bedankt voor alle reacties. Ik heb gisteren even een zwangerschapstest gedaan want wilde even checken of het hcg uit m'n lichaam was. De test was nog licht positief. Ik heb nog een klein beetje bloedverlies dus moet nog even wachten , maar begon vandaag met ovulatietesten deze was alleen knal positief komt dit nu nog door het beetje hcg in m'n lichaam ? Kan nu toch al niet mn ei zijn want zoals ik al zei bloed ik nog een beetje van de miskraam en we kunnen dus nog niets.
 
Terug
Bovenaan