Help, wat te doen??

He Meid,

Juul 4.5 maand weegt 7600 gram en is 63 cm lang. Volgens CB daar ben ik gister geweest gaat het super, ligt mooi in de curve.
En dan hoor jij zoiets!!!!!!!!! Volgens mij schelen Lars en Juul weinig.
Gewoon je eigen gevoel volgen, en zolang al die flesje nog opgaan gewoon blijven geven.
Daarbij noemen ze een fruithapje bijvoeding.
Ik heb toevallig dit net gister besproken. Zodra mijn kleine groente gaat eten, ga ik proberen de laatste fles eraf te halen. Of in iedergeval te minderen.
Dus nu eigenlijk nog helemaal niet aan de orde.
Zodra ik daarmee ga beginnen, ga ik groente rond de klok van 18:00 uur geven en dan de fles die die normaal op deze tijd krijgt doorschuiven na 20:00 uur. We hadden trouwens al wel fruit gedaan een hele week, maar die kleine werd ziek op de 5de dag. Overgeven en diaree zonder koorts. Mijn vriend had toch een vermoeden dat het aan het appeltje lag, dus we zijn maar even gestopt, en daarna geen last meer. Binnenkort proberen we het gewoon opnieuw.

Succes meid. Je weet zelf het antwoord wel. Gewoon doen wat jij denkt dat goed is.
Ik hoorde van cb dat we moesten beginnen met 1 soort groente omdat dat zachter is voor de darmpjes. Ik ga volgende keer beginnen met worteltjes. Dit zorgt trouwens wel voor een moeilijker stoelgang, mocht je ook worteltjes gaan geven dan weet je dat.

liefs

Hallo, ik verbreek denk ik alle records met Diederik.
Hij is 69 cm en 8150 gram bij 4 maanden. Hij volgt netjes de bovenlijn van de groeicurve en er is geen sprake van een dik kind. Hij is gewoon groot zeiden ze op het cb. Hij krijgt ook 5 flessen van 200 cc en soms zelfs iets meer. Hij moet de late fles voorlopig gewoon houden en bijvoeding is niet nodig. Voeg wel rijstebloem toe aan 1 fles.

Heb 1 keer een paar lepeltjes appel geprobeerd, vindt ie interessant maar hij vindt het ook nog best als hij niets krijgt, dus ivm met zijn exceem geef ik nog niets extra's.

Dus don't worry!

Hoi!

Mijn zoontje is ook groot, maar niet dik. Hij is 4,5 maand, ~68-69cm en weegt 8,7 kilo! Hij krijgt alleen bv.
Volgens mij is Lars niet aan de grote kant.

Blossom heeft gelijk: Don't worry!

Ik wou ook zo een beetje zeggen wat er boven al bij verschillende vernoemd werd.
Onze dochter is 65 cm en weegt 7 kilo en niemand die daar wat van zegt.
Ze krijgt nu wel 4 voedingen van 210 water en bij de laatste fles krijgt ze 2 eetlepels rijstebloem.
Ook in de middag krijgt ze een fruithapje.
En ze heeft dit ook echt nodig anders is ze niet tevreden.
Dus gewoon geven wat hij wil hebben.

En...nog belangrijker misschien.
Wij lopen ook bij de kinderarts oa ook omdat er allergieen in de familie zit en ze nu waarschijnlijk koemelkallergie heeft..
Ik had het idee dat onze dochter nog honger had s middags.
(ze had toen nog 5 flessen) en hij gaf aan dat we konden beginnen met een fruithapje en konden kijken om zoetjes de laatste fles weg te laten en de rest van de dag iets verhogen.
Ik gaf aan dat ik het raar vond want ik d8 juist dat we ook moesten wachten tot 6 maanden met het fruithapje.

HIJ ZEI DAT HET ACHTERHAALD WAS....

Maar dat we moesten beginnen met zacht fruit zoals banaan en geen kiwi of zo..

Wij doen het nu 2 weken en het gaat super!

Misschien heb je hier iets aan.
En ik zou eerder het kdv geloven dan het cb...(er is ook altijd iets als je daar bent geweest vind ik..)

Alweer bedankt!!

We zijn dit weekend begonnen met een groentenhapje, wortels. Hij vindt het wel vies, ook gaat er niet veel in (even wennen aan het eten van een lepeltje), maar we blijven het wel proberen. Ook krijgt hij nu zowel bij de 1ste en laatste fles rijstebloem 3 schepjes rijstebloem (met het schepje van de flesvoeding, dus geen eetlepels). We bouwen het dus langzaam op. Met het groentenhapje krijgt hij 165cc in de fles en s'nachts 140cc en dan is hij tevreden. Zo kijken wel telkens verder.

We geven s'nachts 140cc om zo te proberen dat hij die voeding over gaat slaan, dat zal wel fijn zijn!

Tot nu toe heeft hij geen reacties gehad en is hij super tevreden en lekker vrolijk. We gaan woensdag denk ik beginnen met brocolli, ik ben benieuwd wat hij daarvan vindt.

Terug
Bovenaan