Help wat voel ik????

Hey,

hahaha, ik dacht dat sweety het over mij had maar zie nu dat ook Loth een kleintje heeft van 2,5 jaar.

Lotje

Hai meiden!

Ja handig he een loth en een lotje maar ja. Ik ben 24 en heb inderdaad een zoontje van 2,5. Was dus erg jong dat ik heb kreeg maar was wel een bewuste keuze.
Ik vind het zo vervelend dat ik tijdens het typen niet even jullie reactie er bij kan nemen! Dan vergeet ik weer wat jullie geschreven hebben en weet ik niet meer wat ik moet typen haha!
Nou meiden nog een weekje! Ik hoop dat ik zolang kan wachten met testen. ( geduld is niet mijn sterkste kant) Wil proberen om toch wel tot het weekend te wachten omdat ik ook niet helemaal regelmatig ongi ben zit nog wel eens een paar dagen tussen maar ik heb toch echt mijn eisprong goed gevoeld dus we hopen op 10 januari nod!

Liefs Loth

joehoeeeeeeeeee

vandaag weer echt ongi gevoel...pfffffffffff en vanochtend misselijk...weet het nu ook ff nie meer hoor!! hopelijk houd ik het vol om niet eerder te testen, meestal heeft dat geen nut, maar ja, van mijn 1ste had ik wel 4 dagen voor mijn NOD al een positieve test dus....maar goed, ik probeer niet op de zaken vooruit te lopen maar natuurlijk fantaseer ik wel hahahahhaha erg he!! we houden elkaar op de hoogte he..spannenddddddddddd wat voelen jullie nog meer??? ik verder eigenlijk niks, maar dat had ik bij Justin ook niet!

liefssssssssssss duimderdeduimduim!!!

sweety

Spannend he sweety? Aan de ene kant wil je zo graag en voel je van alles aan de andere kant wil je nuchter blijven.  Ik heb de hele dag last van zo een ongi gevoel soms erg aanwezig soms minder en last van me borsten alsof ze heel zwaar voelen. Verder last van obstipatie (Sorry) dus wel wat klachtjes maar ik durf er gewoon niet op te hopen! Het zou zo snel zijn en ik wil mezelf de teleurstelling behoeden.
Even een vraagje: Hadden jullie ook zo een onwerkelijk gevoel toen jullie voor het echie gingen? Ik heb nog steeds af en toe het gevoel ik kan helemaal niet zwanger worden want ik heb een spiraaltje maar dan o nee die is er uit we gaan er echt voor! Vind het af en toe gewoon moeilijk te bevatten ofzo.

Nou meiden fijne avond!

Liefs Loth

Hoi meiden!

Ik heb er weer wat bij hoor! Gister na het vrijen verloor ik zomaar wat helder rood bloed. Niet erg veel en vandaag alleen maar wat heel licht bruine afscheiding (Sorry) Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik word hier zo ongeduldig van! Misschien was het wel een voorteken van de rd's maar qua dagen enzo is een innestelingsbloeding logischer alleen durf ik daar weer niet te veel op te hopen! Wat denken jullie? Ik heb hier echt geen ervaring mee. Ik verlies nooit tusentijds bloed en bij mijn eerste heb ik nooit een innsetelingsbloeding gehad.
Denk dat wachten tot zaterdag met testen niet gaat lukken haha. Het liefst zou ik nu al een test doen maar ja dat is wel erg vroeg. Ik durf er gewoon niet in te geloven en toch voel ik van alles! AAAAHHHHH
Nou tot zo ver weer even mijn zenuwpees verhaal hihi.

Liefs Loth

tjaaaaaaaaaaaaa ik denk toch echt dat je zwanger bent hoor!!!! ik heb nooit een innestelingsbloeding gehad, dus daar kan ik je niet mee helpen...
ik voel nagenoeg niks, dus ik denk niet dat het bij ons raak is...af en toe dat ongi gevoel, vooral als ik stil in bed lig, maar verder niks! dus op naar ronde 2!!!maar duim wel voor jullie hoor!!! hopelijk is het bij jullie lekker raak!!!
houden jullie me wel af en toe op de hoogte van jullie zwangerschappen als jullie positief testen??? anders ben ik hier zoooooooooooo alleen   nu hahahahhaa

toi toi duimerdeduimduim!!

liefsssssssss

tadaaaaaaaaaa!!!! kortom, bij mij duurt het nog wel ff hahahaha!!! wel leuke banner...

Stiekem denk ik ook wel dat ik zwanger ben maar durf het eigenlijk niet te hopen zou zo een domper zijn maar goed we wachten en we wachten.
Heb nu geen ongi gevoel meer maar wel zere borsten dus....
En natuurlijk houden we conact zou ik erg leuk vinden!
Trouwens wie weet ben je wel zwanger. Ik voelde ook echt helemaal niets bij mijn eerste. Een dag voor mijn nod dacht ik he ik zou wel eens zwanger kunnen zijn want ik lust de pasta niet die ik normaal zo lekker vind. Pas met een week of 6 kwamen de lichte kwaaltjes zoals ongi kramp dus je weet het nooit! Ik duim in ieder geval voor je!

Leuke banner trouwens! Had ik bij "wij gaan voor een tweede' ook al geschreven maar goed.

Liefs Loth

Terug
Bovenaan