HELP! We weten nog steeds geen meisjesnaam!

Onze dochters heten Emma en Renske.
Lotte en Jeske vonden wij ook mooie namen.

Dag Kitty en de anderen!

Ik ben (nog) niet zwanger maar even op dit forum aan 't neuzen!
Qua kindernaam vind ik het zelf erg mooi dat een naam persoonlijk is,
Onze kids hebben daarom namen met diepere 'betekenissen' voor ons althans.
En iedereen om ons heen die ons kent legt ook meteen die 'link'
daarbij willen we graag kort en krachtige namen.

Hoe heet je partner? kun je geen leuke combo maken van jullie namen?

Onze dochter heet MARA van MArieke en RAmon (papa en mama)
Onze zoon heet JOOS (zonder t) haha.. dat moeten we inderdaad enorm vaak tegen mensen zeggen. Maar Joos is na Jos (vader van m,n partner/opa dus vernoemt!) Jos is helaas al 11 jaar dood.

Dus Mara en Joos
2 namen die niet te veel gehoord worden.
Mochten we weer aantellen dan is het waarschijnlijk een Lex (na mijn moeder,sandra komt van alexandra)of Lien/Lynn na mijn schoonmoeder en oma (jaqueline en carolien)
Tja.. ik denk er ook wel erg veel over na.
Zoals je leest.
Maar ik zou zeggen kijk om je heen schrijf de namen op van opa's oma's etc.. ik maak deze weer 'hip'

Liefs,
Marieke

1e ronde,3de kindje

Hoi patricialut,  

ik denk dat ik je eerder al eens gezien heb op het forum...
Jouw dochtertje is op een mooie datum geboren, hehe... op mijn verjaardag nog wel...
Nog een dikke proficiat.

Wij zijn ook al aan het denken aan een tweede, maar ook hier zitten we met de naam... welke naam??? Zowel voor jongen als meisje komen we dit keer niet overeen.

Het is idd persoonlijk een naam. Maar toch een beetje raad kan geen kwaad .. hihi

Liefs,
van ons...

Febeke,

Onze dochter heet Lente en een tweede meid zal waarschijnlijk Fenna gaan heten. Fiene is ook een hele leuke naam, maar past niet bij onze achternaam.

Succes!

Triph.

Hoi

onze dochter heet Yara. Vinden wij erg mooi en je hoort hem niet zo vaak (wij hadden hem nog nooit gehoord). Onze 2e gaat waarschijnlijk Yente heten! Succes met het vinden van een mooie naam!!! Is leuk maar ook zo moeilijk!!

Groetjes!!

Hoi,

Mijn dochter heet Zoë (spreek je uit als Zowie), ze is inmiddels 6 jaar oud, en je hoort hem heel af en toe. Het staat voor 'het leven', dus dat vond ik toenertijd en nog steeds een hele mooie naam.

Haar tweede naam is amber, ' symbool van het zonlicht', deze hoor je wel steeds meer.

Succes!
Saskia

Hoi,

Lastig he, die namen !

Ik heb nog wel een paar leuke :

Emma
Mirthe
Hannah
Leah
Jette
Meike
Noa