HELP! We weten nog steeds geen meisjesnaam!

Hoi dames,

vanaf nu hoor ik dus wel thuis hier op het forum, althans ik hoop het, weet morgen de uitslag van mijn bloed. Maar heb vandaag twee positieve testen gedaan, dus... het zou gek zijn moest ik niet zwanger zijn. Hihi... en raar maar waar wij zijn al met namen bezig. Ons dochterje (6,5 maand) heet Free... vinden we een heel mooie pittige naam.
We hadden graag nog een pittige, kort en krachtige naam. Liefst één lettergreep, twee mag eventueel ook nog. hihi...

We hadden onlangs op een auto, Anthe gezien, vinden we allebei heel mooi. Wij zouden het anders schrijven, nl. Ante... is meer iets voor ons... Free en Ante, klinkt wel mooi vind ik. Jeetje dat wordt nog moeilijk!!! MOeste jullie nog leuke, korte namen weten, ik heb net een topic geopend, omdat ik toch wel graag ideetjes hoor van anderen. Ik hoop allesinds op reacties. Alvast mercikes e !

Liefs,
van ons...

Mijn dochter heet MAUD.

Verder misschien;

- Lola
- Pien
- Karlijn
- Robin
- Jip
- Noor
- Renske
- Meike
- Nouk
- Sofie

Verder op internet genoeg namen te vinden die minder vaak voorkomen lijkt me.
Veel succes!

Hi Meiden,

Bedankt voor het meedenken! Ik zag wel een aantal mooie namen voorbij schieten....maar het is niet meer nodig! Want we hebben een naam. Het is niet eens een naam met 2 lettergrepen, maar met 3! M'n man kwam er mee, en ik vond m direct leuk. We zijn helemaal trots, nu mag ze geboren worden...nou ja...nog even wachten (4 weekjes).

Groetjes, Kitty

Hoi Kitty,

geweldig dat jullie een naam hebben gevonden.
Spannend seg, maar staat hij tussen de namen die hier reeds vernoemd werden?

Liefs,
van ons...

Wat leuk dat jullie ene naam hebben. Ben benieuwd!

Succes met de laatste loodjes

Terug
Bovenaan