Tja,dit zijn altijd moeilijke kwesties om in te adviseren vind ik,ieder kindje is anders...
Maar goed,ik geef je mijn visie,misschien heb je er iets aan.
Delano is niet zo vaak zo driftig maar wanneer hij toch 's zo'n bui heeft,waarschuw ik hem één keer,bij de tweede keer pak ik hem bij de kaken(stevig maar niet pijnlijk),ik dwing hem dan om me aan te kijken en zeg weer;''nee Delano,mag niet".
Eigenlijk is hij daarvan meestal al zo onder de indruk dat hij het wel laat.
Mocht hij toch een derde poging ondernemen,betekend het een ritje hal.
Dit vindt hij heel erg,hij raakt dan ook behoorlijk overstuur,als ik hem weer ophaal knuffelt hij me meteen en krijg ik een kusje,lief hè?!
Één ding is zeker,blijf consequent,dat is heel belangrijk,zo weten ze precies waar ze aan toe zijn,dat schept rust!
Succes met je kleine dondersteen.
Groetjes Tanja.
Maar goed,ik geef je mijn visie,misschien heb je er iets aan.
Delano is niet zo vaak zo driftig maar wanneer hij toch 's zo'n bui heeft,waarschuw ik hem één keer,bij de tweede keer pak ik hem bij de kaken(stevig maar niet pijnlijk),ik dwing hem dan om me aan te kijken en zeg weer;''nee Delano,mag niet".
Eigenlijk is hij daarvan meestal al zo onder de indruk dat hij het wel laat.
Mocht hij toch een derde poging ondernemen,betekend het een ritje hal.
Dit vindt hij heel erg,hij raakt dan ook behoorlijk overstuur,als ik hem weer ophaal knuffelt hij me meteen en krijg ik een kusje,lief hè?!
Één ding is zeker,blijf consequent,dat is heel belangrijk,zo weten ze precies waar ze aan toe zijn,dat schept rust!
Succes met je kleine dondersteen.
Groetjes Tanja.