HELP WELKE MAMAFIETS!!

hoi Inge,

weet niet of je ondertussen al een nieuwe fiets hebt, maar je kan je zadel bij de fietsenmaker ook nog wat naar achteren laten zetten. Dan draaien ze een of ander dingetje in je zadel om. Scheelt ook weer een stukje!
Persoonlijk heb ik op advies van de fietsenmaker een gewone fiets gekocht, dit omdat ze minder zwaar trappen, ze een stuk goedkoper zijn en je meestal toch maar 1 of 2 seizoenen met een voorzitje fietst. En dan vind ik persoonlijk een gewone fiets er een stuk leuker uitzien. Succes met je keuze!

Hoi Inge,

Ik heb een paar weken geleden een Cortina Mamafiets gekocht. Dit is een iets goedkopere uitvoering dan de gazelle en sparta mamafietsen.
Ik heb hem gekocht met alles erop en d'raan (kinderzitje, scherm, dubbele tas, buggdrager) en was 670,- kwijt. Verzekering niet meegerekend.

Ben er erg blij mee en fiets heerlijk met mijn meidje overal naar toe!!!!
Hij ziet er ook nog leuk uit. Lichtblauw met wit en er zit een motiefje in. Zelf Bobike heeft zijn kinderzitje erbij aangepast, dus ook met hetzelfde motiefje!! Superleuk! Hij is er in 3 kleuren, blauw dus, geel en zwart.

Succes met het uitzoeken.

Gr. Ilone

Terug
Bovenaan