Help!!! Welke meisjesnaam is mooier?

Ok, dan ga ik ook even mijn mening geven...maud is een geweldige naam en ik zou daarvoor gaan. Mijn achternichtje heeft een dochtertje Lara en als zij geroepen wordt is het idd Laaaaaraaaaa, terwijl Maud kort en krachtig is.. Het lijkt me niet makkelijker worden nu je onze mening vraagt!! Maar goed...Maud is mijn keuze( helaas is Maud met mijn man niet bespreekbaar...maar welke naam wel!!)

Groetjes Odette(34 weken)

hoi

Ik vind Lara een hele mooie naam. Stond ook op mijn lijstje, maar vriendjelief was het er niet mee eens haha.

Maud vind ik geen mooie naam.

Maar dat is wat ik er van vind:) Ik hoop dat jullie er uitkomen!

Groetjes Eleanor

Hoi hoi

Bij Lara denk ik ook aan een hondenaam of aan Lara croft, terwijl ik Maud wel een leuke naam vind.

Werk op een kinderdagverblijf en Maud uit mijn groep is echt zo'n schatje!!

Succes!   Grover

Ik ga voor Lara!
Suc6 met het kiezen....
Ik had bij een meisjesnaam weinig te keizen, dat was voor ons trouwen al bepaald door manlief hahahaha en voor een jongen waren we het snel eens..........Maar ik verklap niks.
Groetjes RB

En...? Ben je eruit na al deze meningen? Waarom koppel je ze niet samen en maak je er Maura van? Ik ken er eentje en ik vind dat een hele mooie, aparte naam. Stoer en toch vrouwelijk.

Succes!

Groet, Anouk

Hoi

Absoluut Maud! Ook op mijn groep op het kinderdagverblijf was Maud een echt lief maar oooh zo ondeugend meisje!
Deze naam stond ook op mijn lijstje, maar omdat ik nog steeds contact heb met die Maud...is het Britt geworden

Succes!

Terug
Bovenaan