Help!!! Welke meisjesnaam is mooier?

Ik had als kind een boek Lara's kasteeltje. Moet er altidj aan denken.

Ik ken een hond die maud heet. Tja alle namen kunnen ook aan honden gegeven worden.

Miep

ik zelf vind lara ook mooier maar ja jullie moeten toch uiteindelijk kiezen he!!
weetz elf ook nog nietw elke namen we nemen voor een meisje of een jongen maar daar komen we wel uit...zijn dr al 3 keer uitgekomen dus lukt t deze keer ook wel.
veel succes dr mee
groetjes bianca

Ik ben dierenarts en ik moest bij Lara ook gelijk aan een hond denken.
Ik heb even voor de gein gekeken en er staan 37 lara's in ons hondenbestand en Maud staat er maar 7x in!
groeten Asja
ps troost je de naam die wij bedacht hebben als het een jongetje wordt is dit jaar tot meest gekozen naam uitgeroepen, das pas weinig origineel!

Bij het kiezen van een naam moet je er ook rekening mee houden dat bepaalde namen geassocieerd worden met bekende personen! Vind je dat niet erg of zou je dat toch vervelend vinden.
Als je je dochter Lara noemt, krijgt je vast regelmatig te horen Lara Croft inderdaad, en bij Maud wordt je misschien steeds herinnerd aan Idols.
Hier ontkom je natuurlijk nooit helemaal aan, maar het is wel iets om mee te nemen in je naamkeuze; moeilijk is het toch, een mooie naam kiezen voor je kindje!
Succes ermee

Gr.Mirjam

Terug
Bovenaan