Help!! Welke naam vinden julie het leukste van deze 3?

ik vind Milan de leukste, maar zou niet van kiezen omdat je die zo vaak hier.

Ik komt uit Tsjechie en heb daar een kenes die Milan heet ( het is een slavise naam, hoor je ook best vaak in Tsjechie) ik wou mijn kind zo vernummen, ik dacht leuk dat ie een Tsjechiese naam krijg, maar toen kijk ik in   top 5 van namen en heb niet voor gekozen ( we hebben toch een dochter gekregen) nu hebben we een zoon en ik heb getwijfeld tusses Jurrie en Jordi en het is Jordi geworden, vind Jurrie zo hard klinken net als Jurre. Maar ja iedere zijn smaak toch?

Suc6 met je keus

Jurre!
Haha moeilijk he... ik heb nog even...(aug 08)...

Succes!

als ik ee  n jongen was geworden dan had ik milan rogier geheten
en nu vind ik de naam milan zelf ook leuk, maar manlief ziet het niet zitten, dus moeten jullie hem maar gebruiken....hahahhahahah

hi

Een vriendinv an mij heeft een zoontje dat mIlan heet. Ze baalde achteraf wel omdat het in de top 10 bleek te staan, dus hij zit straks met 10 Milans in de klas, maar ja dat neemt niet weg dat het ene leuke naam is. Het komt trouwens uit het Italiaan van Milaan...
Jordi vond ik ook wel een leuke suggestie, maar Milo vindt ik het aparts, van je drie opties, zou ik daar voor kiezen..
suc6 met je afwegingen!

xx

Milan is super! Heb ik zelf namelijk ook in gedachten voor een jongen...Noah-Milan

Milo!! Deze naam hebben wij ook gekozen voor  een jongetje!
Je hoort het bij niet, erg origineel

Moeilijk hè?!
Ik persoonlijk vind Milan erg leuk. Je kan het ook schrijven op de volgende manier:
Mylan

Succes!

groetjes Mylène

Ja vind ik ook,jurre is leuk maar milan is toch de topper.Gr kim

Terug
Bovenaan