Help!! Welke naam vinden julie het leukste van deze 3?

Ik zelf zou voor Milan gaan.
Vind dit een erg leuke en pakkende naam...

Grappig,
Ik werd vannacht wakker met de naam "Jurre"   in mijn hoofd! Ik zou zelf niet voor Milan kiezen, vanwege een Mylan in onze vriendenkring, maar vind het ook wel een leuke naam!
Groetjes, J

Jurre....Millan hoor je erg vaak en Milo doet me denken aan de tweeny's. Maar de keuze is geheel aan jullie!

Succes ermee!!

veel liefs
Sjan  

quote: limpiedimpie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2008 19:25:50'));

Wij komen maar niet uit onze jongensnaam.
We twijfelen tussen deze 3:

- Jurre
- Milo
- Milan

Welke vinden jullie het leukste????????????/

Persoonlijk vind ik milo het mooiste  
 wendy   zwander van haar derde

heyhey.

ik persoonlijk vind milan een super leuke naam.
wat je kan doen is de namen een aantal keer achter elkaar uitspreken en kijken hoe t klinkt.

en misschien nog een leuke: de betekenis van de namen opzoeken.
dat heeft bij ons ook een heel stuk geholpen.

ik zit nu eens een paar keer die namen op te zeggen en ik vindt milan jurre ook niet gek klinken.
milan als roepnaam , jurre als 2e naam.

nou heel veel succes ermee!!!

liefs do
morgen 37 wkn

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Maakt het er alleen nog niet echt makkelijker op voor ons.....
Vinden jullie het ook zo moeilijk? Een meisjesnaam hadden we al voordat ik zwanger was, maar jongens..... zou dat misschien een voorteken zijn???
Milan staat in de top 10 en hoor je veel meer dan Jurre, maar aan andere kant ken ik hier in de buurt nog geen persoon die Milan heet!
Hoop wel dat we er binnenkort uit zijn, want de tijd dringt..... nog ongeveer 4 weekjes....

Groetjes Limpiedimpie

Terug
Bovenaan