HELP..!! wie ervaring met kruidvat testen??

hallo dames,

ik had vrijdag 3 dagen voor mijn nod testje gedaan, negatief.. met de testen van kruidvat 2 voor 5 euro..
helemaal wit alleen een teststreep, ook geen voorgedrukt lijntje of iets dergelijks,

vanochtend nog een testje met ochtendurine gedaan, op eerste gezicht ook negatief, maar binnen de 5 minuten verscheen er een half streepje ( een blauwe ) net alsof er met balpen op gekliedert is,

terwijl de teststreep roze/paars is, lijkt net of de inkt niet verder wilde uitlopen ofzo??

maar is ie nou positief of negatief??

mijn nod is morgen

Liefs Iris
 
Hallo!

Oohhhh, wat spannend zeg! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen ervaring heb met kruidvat testen. Maar er verschijnt wel iets in het scherm... hoe lang staat er op de bijsluiter dat je moet wachten? Op mijn testen stond dat de uitslag 30 minuten lang afleesbaar was en juist. Maar ik ken de test van jou niet...

Heb je gister niet met ochtendurine getest? In ochtendurine zit altijd meer HCG dus dat kan verklaren dat je vandaag wel iets ziet en gister nog niet. Ik woon in Breda en daar hebben ze een weekendapotheek (1tje maar) die op zondag tot 17.00 uur open is. Als ik jou was zou ik even uitzoeken of er bij jou in de buurt ook 1tje zit en dan een clearblue test gaan halen, die zijn nl. heeeeeeeeeel gevoelig. Bij mij verscheen het positieve resultaat zelfs eerder dan het streepje dat aan moet geven dat je de test goed hebt uitgevoerd.

Succes en laat hier even weten wat de uitslag nu definitief is?

Liefs,
Miepzzz
 
hoi hoi

hier eentje met ervaring van de testen   maar weet je zeker dat je de test van eigen   merk had?want mijn strepen waren toch echt blauw en heb net na gekeken want heb er een foto van gemaakt en zijn beide blauw

succes
 
Ik heb ook ervaring met deze test.
Mijn teststreep was roze en mijn zwangerschaps-streepje was ook roze.
Een hele streep van boven tot onder, ongeveer een halve cm naast de teststreep.
Het was wel een licht streepje, maar een streep is een streep.
Hij verscheen binnen 5 minuten. Succes!!!

Liefs Rijn
 
quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-12-2007 15:47:20'));

hoi hoi

hier eentje met ervaring van de testen   maar weet je zeker dat je de test van eigen   merk had?want mijn strepen waren toch echt blauw en heb net na gekeken want heb er een foto van gemaakt en zijn beide blauw

succes









ja ik had de cassete's waar je 4 druppeltjes urine in moet doen..

mijn teststreepje was roze en zwangerschaps streepje blauw en niet helemaal van onder naar boven,
 terwijl er vrijdag alleen een roze teststreep te zien was..

Liefs Iris
 
Terug
Bovenaan