HELP..!! wie ervaring met kruidvat testen??


Hoi  

Ik heb ook ervaring  met de testen,   maar   de test van eigen   merk kruitvat was bij mij blauw. Ik heb een test gekocht waar je het staafje in de urine "dipt" of erover urineerd. Ik test wel altijd 2 dagen na ik ongesteld had moeten worden.



 
 
Hoi,
Ik heb een negatieve ervaring met die kruidvat testen. Tot 2x toe waren ze negatief, toen een test van de apotheek gekocht en die kleurde meteen beide roze. Was dus wel degelijk zwanger en wel al 6weken toen.

Liefs Tineke (vandaag 38w)
 
hoi,
ik had ook een soort goedkopere huismerk test geprobeerd, maar niet van het kruidvat en deze was eveneens onduidelijk. ik kreeg een streepje maar wel enkel in het vakje zwanger en geen in het controle vakje (of hoe zeg je dat) ben er dan de volgende dag een in de apotheek gaan halen en die was positief en duidelijk.
het is toch niet echt geld verspilling om een apotheek test te halen als je er anders verschillende merkloze moet proberen die vage uitslagen geven denk ik.

zou dus moest ik jou zijn even een zekerder test gaan halen in de apotheek.

jasm.
 
Hoi allemaal,

Door dit bericht ben ik een beetje aan het twijfelen geslagen.
Wij weten sinds gisteren dat we zwanger zijn, nu 5,5 week.
Het was de eerste ronde meteen raak. Ik was 3 dagen overtijd, getest en POSITIEF. Alleen....Het streepje was heel licht. Het stond er wel duidelijk, maar het was geen dikke, roze streep zoals de "controle-streep". Dit was ook een KRUIDVAT eigen merk-test. Moet ik nu voor de zekerheid nog eens testen? Ook omdat ik van veel meiden verschillende berichten hoor over de kleur van het streepje. Waar kan ik vanuit gaan???

Liefs Rijn
 
Hoi meiden,

voor alle meiden met vage streepjes en dunne lijntjes, weg met die onzekerheid . test met de CB digitaal dan weet je het zeker. gewoon ZWANGER of NIET ZWANGER.

Ik had ook vage streepjes of streepjes die lichter waren dan de teststrip. ik was al om, maar het mannetje niet. een CB gedaan en duidelijk   ZWANGER.
Echt meiden dan is de onzerheid van wel of niet zwanger weg.

rijn nou denk ik wel dat je zwanger bent hoor omdat je anders ongie was gerworden lijkt mij.

succes iedereeen.

xxx Bambi (12 wk 1dg)
 
Iris,

Als er niet zwanger stond met de CB test digitaal, dan zul je ws. ook niet zwanger zijn, of is je NOD nog niet, dan zou het alsnog wel kunnen..
Ik vond de CB test het meest duidelijke, weet je gewoon meteen of je zwanger bent of niet. Het maakt niet uit of je het met ochtendurine doet of met urine van later/s'avonds..

Ik hoop voor je dat je alsnog wel snel zwanger bent, en anders in ieder geval ongi wordt, dat geeft je een hoop duidelijkheid.

Succes,

Groetjes,

Suus
 
Terug
Bovenaan