HELP..!! wie ervaring met kruidvat testen??

Dan zal ik mijn ervaring met de cb digitaal vertellen.

Wel met ochtendurine getest en 1 week over tijd.

In woorden stond er niet zwanger, maar

toen ik de teststrip verwijderde wel 2 blauwe streepjes. De ene wel licht, maar ik was dus WEL zwanger ondanks digitaal te lezen was niet zwanger

xxx Nienke
 
je mag bij de cb test niet naar de blauwe streepjes kijken als je hem eruit haalt, je moet het echt aflezen van het scherm, anders lijkt het mij ook onzin om er een digitale test van te maken toch??
 
quote: suus1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2007 13:50:47'));

Iris,

Als er niet zwanger stond met de CB test digitaal, dan zul je ws. ook niet zwanger zijn, of is je NOD nog niet, dan zou het alsnog wel kunnen..
Ik vond de CB test het meest duidelijke, weet je gewoon meteen of je zwanger bent of niet. Het maakt niet uit of je het met ochtendurine doet of met urine van later/s'avonds..

Ik hoop voor je dat je alsnog wel snel zwanger bent, en anders in ieder geval ongi wordt, dat geeft je een hoop duidelijkheid.

Succes,

Groetjes,

Suus




vandaag is mijn nod, en het maakt wel zeker in een hele prille zwangerschap wel uit of je ochtendurine gebruikt of niet, want dit is meer geconcentreerd en zitten er meer hormonen in dan al hele "uitgedunde" urine,
Nog geen tekens van de duiveltjes dus we wachten rustig af..

Liefs Iris




 
Hoi,

Ik heb ook de goedkope testen gedaan, maar dan van de trekpleiser.
Bij 1 dag over tijd een heel vaag streepje. Bij 3 dagen over tijd een diudelijker streep.
Maar het schijnt dat als er maar wat verkleuring te zien is, dat er HCG in je urine zit en er dus grote kans is dat je zwanger bent.

Gr Proudy

PS: Volgenms mij moet je de goedkope testen ook pas na 5 minuten aflezen.
 
He allemaal,
Ik heb gisteren op aanraden van behandelde arts (ivm klachten die niet te verklaren waren en bloeduitslag goed was) een zw test gedaan. Dit ook al gedaan toen ik 4 dagen overtijd was deze zelfde maand. Ik kreeg een heel licht roze streepje, amper zichtbaar en ik heb hem binnen afleestijd niet goed waargenomen. Moet wel zeggen dat ik al vaak getest heb en na eerste minuten geloofde ik er al niet meer in, dus weggelegd. Daarna dus een heel licht roze streepje in de uren daarna.
Nu vraag ik mij af hoe een indroogstreepje eruit ziet, want dit kan het natuurlijk makkelijk zijn. Ik weet het verschil niet goed hoe je dit kan zien.
Ik heb 7 dagen geleden gewoon 4 dg gemenstrueerd, maar alles was anders. Vrijwel geen krampen en minder bloedverlies. Ook heb ik al 4 weken zere borsten, duizelig, hongergevoel, emo buien, pukkeltjes, anders voelen.
Ik voeg een foto bij, ik hoop dat jullie me idee hebben.
Ik was uberhaupt al van plan over 2 dagen nogmaals te testen met digitale denk ik.
Groetjes hormoontje
 
[quote quote=10330895]Na afleestijd helaas niet meer geldig want dan is het een indroogstreepje. Mupload kan je gebruiken om een foto te delen[/quote]
Oké helemaal goed. Dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Ik kan dus uitgaan van indroogstreepje.
Dank voor je reactie en eerdere reacties ?
 
Terug
Bovenaan