HELP..!! wie ervaring met kruidvat testen??

Trouwens op de foto lijkt de streep misschien geel, maar hij is wel echt roze.
Mm man keek mee en die is erg nuchter, en zei ook gelijk dat hij een lichtroze streepje zag.
Ik ga gewoon mijn volgende cyclus afwachten, en dan gaan we het zien.
Bedankt voor jullie reacties 
 
Trouwens op de foto lijkt de streep misschien geel, maar hij is wel echt roze.
Mm man keek mee en die is erg nuchter, en zei ook gelijk dat hij een lichtroze streepje zag.
Ik ga gewoon mijn volgende cyclus afwachten, en dan gaan we het zien.
Bedankt voor jullie reacties 
 
Hoi ik gebruik ook altijd die van de Kruidvat. Maar als ze negatief zijn dan is de kans heel groot dat je niet zwanger bent. Die van de Kruidvat zijn betrouwbaar en waren bij mij ze negatief tot ik echt zwanger was en toen waren ze ook direct echt duidelijk positief. 
 
[quote quote=10331053]Het was na afleestijd en je hebt de test uit elkaar gehaald ik zou over 2 daagjes nog eens testen[/quote]
Ja ik wilde kijken of ik kon zien of het het teststreepje was of niet.. 
Ik kon het uiteindelijk nog niet zien, maar goed..
 
 
[quote quote=10331004]Hoi ik gebruik ook altijd die van de Kruidvat. Maar als ze negatief zijn dan is de kans heel groot dat je niet zwanger bent. Die van de Kruidvat zijn betrouwbaar en waren bij mij ze negatief tot ik echt zwanger was en toen waren ze ook direct echt duidelijk positief.[/quote]
Oké, ja dat is fijn als het zo duidelijk is. Ik heb nu ook 2v5 euro KV gebruikt.
Waarschijnlijk is hij gewoon hartstikke negatief ja, verwacht ik ook wel, maar wil graag zekerheid.
 
[quote quote=10330997]
Ik zie er eerlijk gezegd wel een roze streepje in ? Maar als je nu een week over tijd bent, zou je wel verwachten dat hij iets donkerder is. Weet je zeker wanneer je ovulatie was? Ik zou als ik jou was morgenochtend weer testen met dezelfde test. Als je zwanger bent, loopt die van kv echt wel op elke dag (is mijn ervaring). Spannend zo he? Niemand kan je echt uitsluitsel geven behalve de tijd.. die zal het leren.. sterkte!
[/quote]
Dankjewel voor je reactie.
Ja het is spannend, we gaan het zien.
Ik zit er toch wel over te denken eigenlijk om wel morgenochtend weer te testen ja met zelfde KV test, dan zit er 2 dagen tussen testen en dan is het hopelijk definitief duidelijk.
Kben benieuwd, ik zal het hier uiteraard laten weten.
 
 
Terug
Bovenaan