HELP..!! wie ervaring met kruidvat testen??

[quote quote=10330934]Ik vind deze meer geel/oranje en lijkt helaas precies op mijn indrooglijntje. Wanneer was je nod?[/quote]
Oké, 7 dagen geleden, dus zou als het een streep is veel duidelijker moeten zijn zou je denken..
 
[quote quote=10330942]Het is geen streep want deze is echt geel / oranje. Ben je wel vaker overtijd? Als je over een week nog niks weet dan zou ik pas de huisarts bellen[/quote]
Oké, dat doe ik ja..
 
[quote quote=10330942]Ik vind het geen streep want deze is meer geel. Ben je wel vaker overtijd? Als je over een week nog niks weet dan zou ik pas de huisarts bellen[/quote]
Ja de laatate 4 maanden ineens onregelmatig geworden. Daarvoor heel regelmatig.
Vaak 4 of 5 dagen ivertijd..
 
Dan denk ik dat je nu het beste op je menstruatie kan wachten en over een weekje nog eens testen als je dan nog niet ongesteld bent. Ik had altijd een cyclus van 28/29 maar in december 23 en 3 maanden geleden 40. Nu al 2 maanden 31.
 
Ik zie er eerlijk gezegd wel een roze streepje in ? Maar als je nu een week over tijd bent, zou je wel verwachten dat hij iets donkerder is. Weet je zeker wanneer je ovulatie was? Ik zou als ik jou was morgenochtend weer testen met dezelfde test. Als je zwanger bent, loopt die van kv echt wel op elke dag (is mijn ervaring). Spannend zo he? Niemand kan je echt uitsluitsel geven behalve de tijd.. die zal het leren.. sterkte!
 
Terug
Bovenaan