HELP! WIE HERKENT OF HEEFT DEZE AAP....

A

Anoniem

Guest
Kunnen ook wel een programma VERMIST gaan maken... en dan voor knuffels...

WAT EEN DRAMA... haar maatje, liefste knuffel vandaag kwijtgeraakt... in een seconde gebeurd op winkelcentrum Hoofddorp...

Nu ligt ze in haar bedje te woelen...

Dus daarom het volgende...( het zal moeilijk worden... want heb reeds 823 apen op internet bekeken maar niets... van marktplaats tot knuffelkwijt, ah gemaild enzovoort... en de foto's die ik plaats zijn van AAP niet al te duidelijk...)

2 jaar geleden gekregen toen ik zwanger was, begin 2006, de geefster dacht dat ie bij Albert Heijn vandaan kwam... merk/leverancier onbekend...

WIE HERKENT OF HEEFT DEZE AAP??

Thanks alvast namens Evi en Daan!

oh wat vervelend dat je de aap kwijt bent....
ik hoop dat je snel 1 vind
ik zal mijn ogen open houden voor je
liefs sandra

Hoi,

Wat vervelend zeg, maar mijn moeder werkt bij AH. Ik zal morgen even aan haar vragen of ze maandag kan kijken/vragen of ze de aap nog ergens zouden hebben bij AH.

Groetjes Yvette

Hey Yvette
Dat zou super zijn... kleine kans want het is al 2 jaar terug maar toch!
En Sandra, wie weet slingert er zo een aap bij jullie op het kdv...
Thanks so far!
liefs Daan

Och meid wat een drama, helaas hier ook niet zo'n aap. Anders mocht je hem zo hebben. Ik hou mijn ogen open. Gelukkig hebben wij een reserve Poes en nog eentje onderweg (in Januarie) vanuit Amerika.

Succes met de kleine, misschien een kluffel te vervanging?

Groetjes Nanda

Vreselijk!! Heeft ze een beetje kunnen slapen. Ik heb inderdaad ook een reserve 'sisje'!!

Succes met je zoektocht en ik hoop dat Aap snel weer bij jullie terugkomt (of zijn broertje!).

Kus voor Evi

Groetjes Fonske.

p.s. ik houd mijn ogen en oren ook open voor je!!

oh jee, daar ben ik zelf ook altijd bang voor...
wij hebben hier nauwelijks apen, dus ik kan je er ook niet aan helpen...

hoop dat jullie snel een nieuwe vinden!

liefs Jenneke mv Ivar

Lydia zit hier keihard te gillen: AAP!!! Hij lijkt op de aap die Lydia van Reve heeft gekregen, maar die is vd Hema... Als je even mijn topic van Lydia opzoekt kun je vergelijken.
Sterkte ermee!
En voor jouw kleine (sorry ben de naam ff kwijt) een dikke knuffel van een andere apenfan Lydia

Terug
Bovenaan