HELP! WIE HERKENT OF HEEFT DEZE AAP....

Hey lieve meiden
Wat ontzettend lief en leuk... van alle kanten wordt er meegezocht... met als gevolg dat ik straks een berg apen hier heb liggen haha niet normaal...
Zaterdag heb ik dus een aap voor haar gekocht.. maar dat werd haar vriend niet...
En gisteravond belde een vriendin met het Hema-verhaal-blaadje...die net als jullie het blaadje had gezien...
Dus vandaag er op af gegaan... Wel die ene aap is HEEL groot hoor (als ik gehurkt zit torent hij boven mij uit haha) en heel veel pluche... dus dat werd hem niet... maar ze hadden nog een aap met een baby-aapje aan zijn handje...
Die heb ik gehaald, had zo een aardig snoetje! Maarja... ik hoef er niet mee te knuffelen natuurlijk... Evi is nog steeds wel beledigd en verdrietig en zeilt dit nieuwe aapje dus ook weg... maar goed... gaan het weer proberen.
Stond bij de kassa en toen zei de kassiere.. zou je er niet 2 meenemen... sja... nog 1 gepakt... want stel je voor...
Morgen arriveert de familie aap van Stephanie!
Nou... mocht Evi nou niet van 1 van deze apen gaan houden, dan heb ik in ieder geval genoeg kadootjes voor kindertjes binnenkort... een hele dierentuin met Apen haha.
Die mevrouw van marktplaats had ook geen reacties gehad op de o-zo-lieve AH- aap... ik dacht, ik mail haar, mocht ze er toevallig 2 aangeboden krijgen... maar helaas voor haar ook niets...
Meiden, hartstikke thanks voor meezoeken!
Veel liefs
Daan en Evi

Misschien een overbodige vraag, maar heb je het al bij AH Nederland geprobeerd? Wellicht weten zij waar het magazijn is, of hebben ze op het hoofdkantoor een doosje over ... you never know..
Liefs Nelleke

Hey Nelleke...
Ja hoor... ook geprobeerd... op hoofdkantoor wisseling van mensen... nieuwe mensen weten niet van oude actie... of leverancier... winkels zelf hebben hun hele assortiment opgeruimd... dus helaas...
Maarre... in principe loopt AAP in jouw woonplaats rond!!! Of wel aan de hand van ee kindje of op een prullenbak....
Dus... kijk jij nog eens uit je raam...
Of doe een oproep zondag... haha.. met zoveel toehoorders... en diegene die rood wordt heeft hem dan gepikt van Evi!!!

Is dat een goed plan... ja....
liefs!

HAha, tsja er zal toch wel 1 van de 1500 mensen weten waar die lieve aap is? Ik kan wel eens kijken of er zo'n aap bij de creche ligt. Je weet maar nooit. Mag 'm dan vast hebben.
En ik zal goed in de rondte kijken!
Frustrerend he, dat ie waarschijnlijk in 100den huizen gewoon in een la ligt, maar ja.. waar!
Liefs Nelleke

Ja! Doen!
Zal ik beamer brengen met foto van AAP??
Kunnen 1500 hoofddorpers hem goed bestuderen en daarna met zijn allen een zondagse wandeling over het winkelcentrum maken op zoek naar hihi...
Thanks voor kijken op creche! Maar het is een collectors item zoals blijkt dus kleine kans... Maar dank!
liefs

Weet je, misschien dat alle ‘nep’apen niet het juiste luchtje hebben. Ze ruiken natuurlijk veel te schoon...? Leg ze stiekum een nachtje bij Evi in bed (of bij jou alks je durft  ). Klinkt een beetje gek maar ik meen het wel...

ps. hoe zou het met aap&aap zijn?

met aap en aap.... waarschijnlijk erg knus... samen in een doosje...
en vwb geur, nieuwe familieleden (heb het over apen he...) worden welkom geheten volgens een speciaal ritueel... ze eten namelijk mee!
en dus... vla over hun snoetje... hapjes banaan... roosvicee... beetje melk... dit alles onder toezicht van Evi hoor... die voedert ze namelijk!
we wachten af! morgen zullen we ze zien!
;)

Terug
Bovenaan