Och meiden ja wat een drama...
Evi wilde niet slapen, heeft nog andere knuffels in haar bed die er altijd liggen maar die werden overhoop gegooid op zoek naar aap...
Had gisteren een aap gekocht maar die slingerde ze ook weg...
En dan ook steeds AAP! AAP! roepen... ik moest er echt om huilen, kleine wijffie.
Haha ja klinkt raar maar hij hoorde echt bij ons gezinnetje, Evi, Aap en Mama haha..
Ja winkels ingelicht, nummer achtergelaten, vanochtend nog naar winkelcentrum gereden wat verlaten was, zodat ik straat en prullenbakken nog eens kon afspeuren.. maar niets dus. Het was een vrij unieke Aap en geen 1 aap lijkt erop...
Kon mij andere aap topic nog voor de geest halen hoor (toen dacht ik nog... moet mij liever niet gebeuren...) maar daar lijkt ie ook niet op.
Vanmiddag met haar naar Amsterdam gegaan, weer winkels afstruinen naar een echte look-a-like... maar helaas... Wel begon ze heel hard DIE! DIE! bij een knalgroene Teletubbie te roepen dus die maar gekocht... En haar verwend met een poppenluiersetje en poppenmelkflesjes... want haar Aap moest ook altijd drinken en eten.. Tubbie krijgt nu ook hapjes...
Zoals gezegd, vannacht was ellende... (terwijl slapen sinds weekje even goed ging met dank aan kuur van dokter die denkt dat slaapellende misschien wel van neusamandel komt... dus buisjes hebben we al en misschien nu de amandelen...)... en nu is ze ziekjes en geen AAP...
Ah echt raar hoe ziek ik er van ben... hield ook van AAP haha sja...
Maar goed, mocht iemand er nog 1 zien die er sterk op lijkt... dan hoor ik het graag... Ik hoop dat ze toch van die nieuwe (lelijkerd is het... grrr.. niet zo leuk als ouwe AAP) gaat houden...
Meiden bedankt!
Liefs
Daan en Evi