Help!! Zwanger en bloedverlies

<p>Hoi allemaal, Zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan. Hier kwam een heel licht gekleurd streepje, die dus positief aangaf. Zondag nog een testje gedaan, die gaf ook een licht streepje die positief aangaf.  De nacht van zondag op maandag wordt je dan ongesteld. Doe in de ochtend tevens een clearblue die zei ZWANGER 1-2 WEKEN. Aangemeld bij de VK en die contacten mij donderdag terug ivm dat de bloeding minder moet worden.  Kan iemand mij geruststellen? Ik ben bang dat het een miskraam is. Uiteraard hoop ik dit niet.  Bloedverlies is best veel, maar het voelt wel anders dan een ongesteldheid.   </p>

Wat naar die onzekerheid! Ik hoop je gerust te kunnen stellen dat het niks hoeft te betekenen. Ik had namelijk ook de dag na de positieve test veel bloedverlies. Dit bleef tot week 9 en tot week 20 nog af en toe bloedverlies. Veel onderzoeken gehad, maar geen oorzaak gevonden. Nu een gezonde d dochter van 7 weken! 

Zo vroeg in je zwangerschap is alles helaas nog heel erg onzeker. Zoals TJF al zegt, hoeft het geen probleem te zijn als je bloed verliest, maar het kan wel degelijk een miskraam zijn. Heel naar, maar wachten is echt het enige dat je kunt doen!

Dank jullie wel voor de reacties!
Wij hopen uiteraard op het beste ?. "gelukkig" tot nu toe enkel rode en donkerrode bloed gehad. Vandaag is het al wel minder dan gister.
Houden we het "negatieve" in onze achterhoofden, dan is de "klap" misschien minder hard.
Heb wel sinds gister iets meer last van een gespanne gevoel in m'n borsten en af en toe licht misselijk en lichte hoofdpijn. 
Afwachten geblazen en hopen dat het positief is.! 

Dank jullie wel voor de reacties!
Wij hopen uiteraard op het beste ?. "gelukkig" tot nu toe enkel rode en donkerrode bloed gehad. Vandaag is het al wel minder dan gister.
Houden we het "negatieve" in onze achterhoofden, dan is de "klap" misschien minder hard.
Heb wel sinds gister iets meer last van een gespanne gevoel in m'n borsten en af en toe licht misselijk en lichte hoofdpijn. 
Afwachten geblazen en hopen dat het positief is.! 

Ik ga voor jullie duimen! Ik had trouwens eerst een echo met 5 weken (wist niet echt hoe lang ik zwanger was omdat ik nog maar 1x ongesteld was geweest na de geboorte van mn 1e dochter) en toen was alleen een vruchtzakje te zien. Ik ging ook continu uit van een slechte afloop. Gelukkig een week later een kloppend hartje. Ik weet dus ook heel goed hoe spannend het is. 
Wanneer is jullie echo? Ik hoop zo voor jullie een mooi kloppend hartje. 

[quote quote=10313558]Ik ga voor jullie duimen! Ik had trouwens eerst een echo met 5 weken (wist niet echt hoe lang ik zwanger was omdat ik nog maar 1x ongesteld was geweest na de geboorte van mn 1e dochter) en toen was alleen een vruchtzakje te zien. Ik ging ook continu uit van een slechte afloop. Gelukkig een week later een kloppend hartje. Ik weet dus ook heel goed hoe spannend het is. Wanneer is jullie echo? Ik hoop zo voor jullie een mooi kloppend hartje.[/quote]
Aah oke, ik ben ook na de geboorte van onze 1ste dochter 27/04 pas in februari weer ongesteld geworden (gaf bv tot 9 maanden) toen in maart niet, april ook niet, was misselijk dus getest. 3x positief. Toen opeens bloedverlies. Contact met vk opgenomen, die bellen donderdag dus terug voor gevolg, nog geen echo gepland nu. Moest eerst het bloeden afwachten. Denken nu rond de 3 á 4 weken zwanger te zijn. Dus ben heel benieuwd hoe en wat.

Als ik meer weet hoor je het. ?

Terug
Bovenaan