Hoi allemaal,
Helaas was deze zwangerschap een miskraam. Ik had dus 12 mei een echo, om te kijken of ik "schoon" was. Had een paar dagen ervoor tevens al een negatief testje gehad.
Daar zat inderdaad niks in m'n baarmoeder, maar wel rondom m'n baarmoeder zat dus vocht. Dat kon volgens de echoscopiste 3 betekenissen hebben:
1. Er zat een ongesteldheid aan te komen
2. Het is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar die ziet ze dan niet ivm het vocht, dar gebeurt wel eens.
3. Er was al een nieuwe zwangerschap onderweg.
Nu moest ik dus de 27 ste (als ik ongesteld word, word ik vaak de 20ste ongesteld) als ik niet ongesteld was geworden een testje doen. Nou de 26ste had ik dat gedaan aangezien m'n buik al 3 dagen rommelde, ik mega moe was en echt pijn aan m'n borsten had.
En die was dus positief. Ik was eigenlijk niet gelijk heel blij, aangezien ik met verbazing stond te kijken, hoe kan dat zo snel. En ik dus dacht dat kan niet, want er is net een miskraam geweest, een paar dagen voor die echo, denk ongeveer een week ervoor, getest, was toen negatief, nadat ik die ene vroege positieve had en die 1-2 weken test van clearblue.
Dus uiteindelijk de VK gebeld. Die zei we gaan een afspraak voor je inplannen, heb wel tegen hun gezegd, dat ik nu wel wekelijks een testje doe, omdat ik het toch best spannend vind, omdat het zo dicht op elkaar is.
Dus ik na 26 mei, 27 mei ook nog een test gedaan, en het is sowieso een nieuwe zwangerschap, anders moest die clearblue 3+ weken aangeven. En die gaf dus 2-3 weken aan. Vandaag weer een test. En ook hardstikke positief.
Nu zei de VK wel, als ik echt ongerust ben, of als ik opeens meer klachten krijg, moet ik direct bellen.
Heb nu 22 juni de eerste echo en 23 juni "intake telefonisch consult".