Help!! Zwanger en bloedverlies

Oké, grappig dus ongeveer hetzelfde als ik had! ik hoop dat de verloskundige donderdag zegt dat je snel langs mag komen voor een echo. Dan heb je meer duidelijkheid.
Laat maar weten inderdaad. ?

Een klein beetje positief vanuit hier.
Maandag dus redelijk veel bloed gehad. Dinsdag werd het al veel minder, vandaag is het nog iets minder.
Tot nu toe is het enkel rood en donkerrood bloed, verder nog niks gezien/tegen gekomen.
Het wordt dus wel snel minder, anders dan bij een "gewone" ongesteldheid. Die bij mij meestal 3 á 4 dagen heftig is en erna afneemt.
Ook af en toe spanning op m'n borsten, het gevoel alsof m'n buik de hele tijd "vol" zit en soms wat misselijk.
Hopelijk is het positief. En is het dus geek miskraam en groeit de baby door! Hopen op het beste, met in het achterhoofd het gene wat je niemand toewenst.

???

[quote quote=10313843]Dat klinkt goed! Wanneer krijg je ook alweer echo?[/quote]
Hoop ook echt, dat het een goed teken is ?
En dat dit hele bloeden dus onschuldig is mbt de baby.. ?
Morgen telefonische afspraak, bespreken hoe het met het bloeden vordert denk ik. En daarna verdere afspraken. Misschien dat ik dan morgen of overmorgen (indien ze plek hebben) mag komen voor een echo, hier hoop ik stiekem wel een beetje op. En anders hopelijk heel snel!
Hoop dat straks het bloeden geheel over is, en dat ik dan morgen ochtend voordat ze bellen nog een testje kan doen ?
Die onzekerheid is niks. Zo bang om een miskraam te krijgen. Maar een beetje positief mag nu wel ??

Wat fijn zo'n goed bericht! Het is eng inderdaad zo'n bloeding, maar als het snel afneemt is een goed teken . 
Laat morgen ook maar weten hoe het gesprek ging, t blijft toch spannend. 
Succes met wachten ?

hoi 
hier ook bloedingen gehad was ook helder rood toe het gestopt was heb ik een echo gehad. Nu bleek dat ik een bloeduitstorting buiten de baarmoeder had zitten, en dat is gaan bloeden.
de verloskundige zei je kunt het zien als een korstjes wat je te ver hebt open gekrapt. Op de echo een mooi kloppend hartje gezien. 

Terug
Bovenaan