Help! Zwanger en menstruatiepijn

Het komt door het groeien van je baarmoeder,dus waarschijnlijk niks erstigs hoor! Ik heb er ook erg veel last van gehad,en nu ruim 32 weken begint het weer.
Groetjes!!
 
Hoi Elle,

Logisch je paniek, maar totaal niet nodig!!! Dit is normaal! Dat is het groeien van je baarmoeder, ook wel bandenpijn genoemd. Als je eind van de week naar vk gaat, vraag het eens nog, maar je zult hetzelfde antwoord krijgen vermoed ik. Bandenpijn voelt inderdaad alsof je ongesteld wordt voor veel mensen.
Succes hoor en gefeliciteerd!

Liefs Aaltje (dec forum)

 
hoi

heb ik in het begin ook heel erg gehad.
is normaal. je banden rekken uit, en dat geeft dat gevoel. ook de baarmoeder die groeit. ik heb het vaker in mijn zw.schap gehad trouwens. nu op het einde wordt het weer heel erg. maak je maar niet ongerust.

liefs van sandy 40wk
 
haai elle,

ik ben nu zwanger vanmijn 4e kindje en voel ook telkens kramp als menstruatie pijn. Bij mijn derde kindje had ik dat ook bijna de hele zwangerschap. Je baarmoeder word groter en dat schijn je te voelen!! Maar je zo min mogelijk zorgen.. zeker als je nog geen bloed verliest hebt! zet hem op meis kusjes bibi :)
 
Hoi Elle,

Ik ben inmiddels bevallen maar ik herken dit ook meteen. Ik heb er zlefs regelmatig bloedverlies bij gehad, maar heb nu een gezonde zoon.

groetjes Eva B.
 
Hi lieve meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie herkenning en geruststellende berichten. Ik ben naar de verloskundige geweest en er is een mooie echo gemaakt: een vitaal beepje was aan het jumpen. Er is dus niets aan de hand. Heerlijk die geruststelling en zal dit ook vasthouden als de pijn weer komt opzetten!

Bedankt voor jullie reacties, meiden!

Elle
 
Terug
Bovenaan