Help! Zwanger en menstruatiepijn

ik ben nu 7 wkn zwanger en heb dezelfde pijn. Niet de hele tijd maar wel frequent. Ik heb mijn VK gebeld en zij vertelde me dat ik me niet ongerust hoefde te maken. De baarmoeder wordt groter zodat het kindje er lekker in kan groeien en dat veroorzaakt de pijn. Ik heb wel gemerkt dat rust de pijn verdrijft. Gisteravond na mijn late dienst in het verpleeghuis had ik ook weer die pijn. Na een half uur in bed gelegen te hebben verdween de pijn. Vanochtend tijdens het opruimen van het speelgoed van mijn 2-jarig zoontje Sven kreeg ik de pijn weer maar na een half uurtje rust was het weer over. Ik maak me in ieder geval geen zorgen meer. Mijn VK heeft me gerust gesteld.
 
Hallo ben eens een vraagje  ik heb deze morgen op controle geweest en ik blijf 6weken zwanger te zijn maar ik verlies al heel tijd bruinverlies al weken en ben ook menstruatie pijn moet ik mij zorgen maken of zijn er nog mamas die dat hebben meegemaakt gyne zei zolang je niet meer verliest moet je geen zorgen maken
Ongeruste mama
 
Bruinverlies is oud bloed. Dit kan nog van de innesteling zijn of iets anders (het is nu beter doorbloed daar, dus makkelijker om wat bloed te verliezen). Mocht het veranderen in helder rood bloed, dan zou weer de vk bellen.
 
Bedankt voor je berichtje hoe lang kan dat zo duren en is dan normaal dat ik pijn ben in buik van verlies van bruinverlies Val het echt mee ben de indien Dak ietsje meer verlies als ik wandel dan als ik neer lig mo heb wel veel pijn in onderbuik is draagluk maar is net of ik mijn maandstonden zou krijgen
Alvast bedankt voor het antwoorden
 
Terug
Bovenaan