help zwanger maar wie van 2 is de papa

die dna-test werd dus al tijdens de zwangerschap gedaan.

en wat ik je nog wilde zeggen: je moet echt zelf beslissen wat je doet hoor!

hoewel ik zelf moeite heb met abortus, is dit geen principieel standpunt maar meer gevoelsmatig. ik denk dat als jij 't gevoel hebt dat je dit kindje om wat voor  reden dan  niet kunt geven wat het nodig heeft, nl. onvoorwaardelijke liefde en aandacht, dat abortus echt wel  een optie kan zijn.

doe wat voor jou, de evt. aanstaande baby  en je andere kind het beste  is.
je man en de andere evt. vader komen nu op de tweede plaats!

heel veel sterkte!

Hallo,

Ik herkende je verhaal meteen.
Mijn beste  vriendin zit namelijk in precies dezelfde situatie.
Inmiddels is ze bijna 5 maanden zwanger,en alles gaat weer redelijk goed met haar en haar man.
Ze heeft helemaal geen contact meer met de man waar ze toen mee naar bed is geweest.
Contact is verbroken toen bleek dat ze zwanger was.
Als de kleine geboren is willen ze een dna test doen,omdat haar man natuurlijk wil weten wie de vader is.
Allemaal dus afwachten hoe dat verdergaat.
Ik ben benieuwd hoe ver jij bent met je "beslissing".

Groetjes,
Sandra

Idd een heel vervelend verhaal.
Maar voor de goede orde...1 op de 10 kinderen is niet van de papa waarvan diegene denkt dat het de papa is....dus dat de mama helemaal heeft gezwegen, erg erg erg trieste cijfers...maar zo zijn ze wel..

gr

Ik snap sowieso niet zoveel van jouw verhaal. Je zegt dat je ex losse handjes heeft. Bedoel je hiermee nu jouw (ex) man of de relatie die je daarvoor hebt gehad? Als jouw man losse handjes heeft, houdt dat namelijk niet ineens op omdat je zwanger bent. Zodra je bent bevallen (of eerder) begint deze mishandeling gewoon weer van voren af aan.  Niet bepaald een goed  voorbeeld voor jouw kind van 3 en baby.

Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw eigen gedragingen. Als jij met je dronken kop het bed induikt met de eerste de beste die op jouw pad komt, geen anticonceptie (pil, condoom oid) gebruikt, vervolgens (kennelijk kort daarop) sex met jouw (ex) man hebt, moet je ook de consequenties daarvan dragen. Er zijn zoveel vrouwen die zwanger willen worden, maar wat niet wil lukken, zoveel kinderwensen die maar niet in vervulling gaan en jij wil weten wie de vader van jouw kind is en als de uitslag je niet aan staat, laat je het weghalen.

Je zegt zelf dat jouw man ervan af weet en desalniettemin is hij nog steeds bij je gebleven. Dan kunnen jullie toch ook een oplossing zoeken/vinden.

hoi hoi,

Ik vind het positief dat je je man alles hebt verteld, dat is al heel moedig denk ik, ook vind ik het goed dat je maatschappelijk hulp aan het regelen bent.

ik kan je wel vertellen hoe dom het is wat er gebeurd is maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel, dat hoeven anderen er niet extra in te peperen. het woord abortus valt natuurlijk op een site als deze wel verkeerd, fijn dat je er zelf ook niet erg blij van word.

Stel dat je man niet de vader is van dit kindje, kun je ook altijd nog aan adoptie denken, ik weet niet hoe je daar over denkt, maar zo kun je wel iets heel goeds doen met wat nu helaas gebeurd is. Het kindje heeft er niet om gevraagd en of het nou een mm. groot is of al voldragen is,  in mijn ogen blijft het hetzelfde.,,,,maar goed dat is mijn mening natuurlijk.

Ik wens je veel sterkte met de keuze is die je moet maken.

moeke

hoi

ja je verhaal is idd beetje onduidelijk
want als je ex je man is waar je weer mee gaat en die losse handen heeft
snap ik sowieso niet waarom je terug bent gegaan naar iemand die je slaat
ik zou dat niet doen

en ja over dat ja met iemand anders bent gegaan zonder condoom en nu in deze probleem  zit vind ik niet dat je het weg ken halen.

god geeft jou een geschrenk waar veel vrouwen om kunnen dromen en niet kunnen krijgen.
heb jij het over abortus omdat het kind dan niet is van wie jij denkt dat het is

als jij en je man bij elkaar willen blijven
vind ik dat je man het maar moet acceperen dat je zwanger bent en misschien van hem is dan moet hij het maar gaan zien als van hem is.

sorry van mijn botte mailtje
maar zo zie ik het sorry

fijne avond
gr amra

meiden... deze mevrouw heeft EEN keer iets gepost, op 22 januari. Het is nu sowieso al veel te laat voor abortus als ze daar al voor zou kiezen, en ik geloof niet dat ze ooit nog zal reageren. Lijkt me dus een beetje jammer van de moeite om constant op dit topic te reageren...

Terug
Bovenaan