HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lieve leden,

Ik heb advies en hulp nodig. Anders dan andere op dit forum. Wil ik niet zwanger worden (bespaar me alsjeblieft de reacties zoals maar dan had je niet moeten doen). Ik weet dat ik fout zit!
Nou mijn man en ik hebben een keer iets nieuws geprobeerd (anaal, sorry voor te veel info). Ik weet nou niet meer zeker of hij mij heeft gepenetreerd. Hij is in ieder geval zeker niet in mij geweest. Maar ook van voorvocht of sperm dat lekt kan iemand zwanger raken.
Dit gebeurde op 8 juli. Tijdens mijn vruchtbare periode (DOM). Ik heb de volgende ochtend op 9 juli een morning after pil gehaald. Ongeveer 11 uurtjes later.
Nou heb ik op 24 tot 28 juli gebloed. Leek sprekend op mijn ongesteldheid. Dit was ook mijn periode waarin ik ongesteld moest worden volgens de Flow app.
Omdat je vaker leest dat vrouwen gewoon ongesteld worden tijdens hun zwangerschap baarde me dit zorgen.
Ik heb op 24 juli bloed laten checken deze was negatief. Omdat ik dacht misschien is dit te vroeg heb ik op 3 augustus nog een keer laten kijken. Deze was ook negatief. Op 4 augustus (8 dagen na de laaste dag van mijn bloeding) heb ik een echo gehad.
Die echoscpoiste (hele onaardige vrouw) bleef herhalen waarom ik nou was gekomen en wat ik verwachte te zien. Ik had een naar beeld bij haar. Ze heeft gekeken en gaf aan dat er geen teken van zwangerschap te zien was. Ik had follikels van 9/10 mm en ze zei dat me baarmoeder eruit zag als een baarmoeder waar net een menstruatie heeft plaats gevonden. Omdat ik haar een zeer nare vrouw vond vertrouw ik haar niet.
Verder krijg ik hele vage lijnen op de kruidvat 2v5 testen en de clearblue geeft aan 'niet zwanger'.Het is een beetje een vreemd verhaal maar denken jullie dat ik te vroeg heb getest en te vroeg een echo heb laten maken en bloed heb laten prikken?
Dit was de test van vanochtend. Oh ik wilde er nof bij vertellen dat ik al een paar dagen last heb van gespannen borsten en vorige week af en toe vlagen van misselijkheid.
 
Ik durf bijna, met 100, nou misschien zelfs met 200% zekerheid te zeggen dat je niet zwanger bent.
Misschien is het voor jezelf wel fijn om iets met deze angst te doen, want ik vind het heel heftig voor je hoe het je bezig houdt. Je lijkt jezelf er haast mee te kwellen, dat lijkt me de lol van seks überhaupt ook een beetje vernietigen.
Ik hoop dat je het los kan laten. Adem in, adem uit.
Oh en al die fysieke klachten kunnen ook door stress komen :)
 
Je zit al na je menstruatie, in theorie kan alles en als het je helpt kun je altijd nog een test doen, maar gun jezelf dan ook daarna de rust dat het dan klaar is. Doe geen test waar evt indroogstreepjes kunnen fucken met je hoofd, maar gewoon zo'n wel/niet zwanger van clearblue. Is deze negatief, dan is het klaar, dan ben je echt echt echt niet zwanger.
 
Je zit al na je menstruatie, in theorie kan alles en als het je helpt kun je altijd nog een test doen, maar gun jezelf dan ook daarna de rust dat het dan klaar is. Doe geen test waar evt indroogstreepjes kunnen fucken met je hoofd, maar gewoon zo'n wel/niet zwanger van clearblue. Is deze negatief, dan is het klaar, dan ben je echt echt echt niet zwanger.
Die heb ik vanochtend gedaan. Deze gaf ook niet zwanger aan. Ik ga morgen maar weer bloedprikken, want deze stress kan ik niet aan
 
Je bent niet zwanger, de echoscopiste snapt niet wat je daar doet, meerdere keren bloedprikken en steeds niet zwanger als resultaat, geen enkele positieve test en toch nog "deze stress kan ik niet aan": wanneer accepteer je dat je niet zwanger bent, en waarom ga je er zo obsessief mee om? Je hoeft hier geen antwoord op te geven, maar goed om voor jezelf te kijken waar het probleem nu ligt. Het lijkt me vervelend voor je om zo in de stress te zitten om in feite niks. Misschien contact opnemen met de huisarts om beter om te kunnen gaan met de stress en obsessie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan