HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent niet zwanger, de echoscopiste snapt niet wat je daar doet, meerdere keren bloedprikken en steeds niet zwanger als resultaat, geen enkele positieve test en toch nog "deze stress kan ik niet aan": wanneer accepteer je dat je niet zwanger bent, en waarom ga je er zo obsessief mee om? Je hoeft hier geen antwoord op te geven, maar goed om voor jezelf te kijken waar het probleem nu ligt. Het lijkt me vervelend voor je om zo in de stress te zitten om in feite niks. Misschien contact opnemen met de huisarts om beter om te kunnen gaan met de stress en obsessie?
Ik vroeg mij alleen af of de testen en de bloedtesten en de echo die ik heb gemaakt niet te vroeg waren. De echoscopiste was een nare vrouw die deed alsof ik gek was.
 
Je hebt een morning after pil gehad. Geen seks met vaginale penetratie dus sowieso al kleinere kans (indd geen 0 i know). Menstruatie gehad. Meerdere negatieve testen. Negatieve bloedtesten. Negatieve echo. Echt, als je hier aan twijfelt dan weet ik het ook niet meer. En dan komt die vrouw misschien onaardig over van de echo, maar wel realistisch!! Want als je nu nog denkt dat je mogelijk zwanger bent, nee. Gewoon echt onmogelijk. Dan sluit ik me helemaal aan bij voorgaand bericht om even contact op te nemen met je huisarts om deze stress te bespreken en waar dat mogelijk vandaan komt.
 
Je hebt een morning after pil gehad. Geen seks met vaginale penetratie dus sowieso al kleinere kans (indd geen 0 i know). Menstruatie gehad. Meerdere negatieve testen. Negatieve bloedtesten. Negatieve echo. Echt, als je hier aan twijfelt dan weet ik het ook niet meer. En dan komt die vrouw misschien onaardig over van de echo, maar wel realistisch!! Want als je nu nog denkt dat je mogelijk zwanger bent, nee. Gewoon echt onmogelijk. Dan sluit ik me helemaal aan bij voorgaand bericht om even contact op te nemen met je huisarts om deze stress te bespreken en waar dat mogelijk vandaan komt.
Waren die testen niet te vroeg? Want stel dat de 24ste en de 25ste van juli mijn innesteling was en ik een late eisprong heb gehad. Is 3 augustus niet te vroeg voor een bloedtest. En was 4 augustus niet te vroeg voor een echo?
 
meid. Je maakt jezelf echt helemaal gek. Dit is nergens voor nodig. Als je 8 juli seks hebt gehad, en je had een late eisprong, en je hebt niet eens gepenetreerd is de kans überhaupt al maar 0,1% ofzo. Maargoed, bij een late eisprong test je nog steeds 14 dagen erna positief. 3 augustus is (4!!!) weken na je seks en vermoedelijke eisprong. En je hebt gemenstrueerd, op dezelfde datum en met dezelfde duur als voorspeld. En al zou je dat als innestelingsbloeding zien (wat overigens ook maar 5% van de dames krijgt) dan ALSNOG is er met 100% zekerheid, wat zeg ik: 1000%, op 3 en 4 augustus iets te traceren in het bloed of op een echo.
Laat het los. Je bent niet zwanger. Je maakt jezelf echt helemaal knettergek
 
Laatst bewerkt:
Daarbij: een innesteling op 24 juli van seks op 8 juli is een kans van 0%. Dat is 16 dagen later.. een innesteling is een proces dat gebeurt na de bevruchting en duurt gemiddeld 9 dagen. Ga uit van 12 dagen na bevruchting voor echt de Max Max Max, dan zou je uitkomen op een bevruchting op 12 juli. En dat is 4 dagen na je seks. Zonder penetratie. En MET morning after pil.
 
Toen ik ging voor een echo zei die onaardige vrouw dat mijn dikte 6,8 mm was van mijn baarmoederslijmvlies. De follikels die ik had waren 9/10 mm toen. Ik kon haar niet vragen wat dit inhield
 
Betekent niks anders dan dat er eitjes aan het rijpen zijn en er toen dus een eisprong naderend was. Wat perfect past in de tijdlijn, 11 dagen ongeveer na je menstruatie.
Maar kun je het nou al loslaten allemaal?
 
Juist van er teveel mee bezig kan je de zwangerschap symptomen zelf veroorzaken. Geldt zowel als je heel graag zwanger wilt worden, als wanneer je niet zwanger wilt worden. De morning after pil is tijdig ingenomen. De testen zijn negatief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan