HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan het nog niet loslaten. Ik heb enorm last van gespannen borsten en lage rugpijn. Ik denk oprecht dat ik zwanger ben geraakt. Ik heb niet meer getest, omdat ik sinds woensdag op vakantie ben. Denk toch maar dat ik even een test erdoorheen knal. De laatste keer dat ik heb getest was op 9 augustus met een clear blue.
 
Juist van er teveel mee bezig kan je de zwangerschap symptomen zelf veroorzaken. Geldt zowel als je heel graag zwanger wilt worden, als wanneer je niet zwanger wilt worden. De morning after pil is tijdig ingenomen. De testen zijn negatief.
De morning after werkt alleen als je hem voor je eisprong neemt. Aangezien ik niet weet wanneer deze was kan ik daar niet van uit gaan helaas
 
Betekent niks anders dan dat er eitjes aan het rijpen zijn en er toen dus een eisprong naderend was. Wat perfect past in de tijdlijn, 11 dagen ongeveer na je menstruatie.
Maar kun je het nou al loslaten allemaal?
Heb je geen follikels als je zwanger bent? Volgens mij wel die zitten er altijd. Dus ook daaraan heb ik niks helaas
 
Wat wil je horen.
Je hebt negatief getest. Je bent ongesteld geweest. Je hebt een negatieve echo gehad. Ja follikels heb je altijd, maar niet van dat formaat. Die groeien namelijk.
Maar hee. Je wilt ons allemaal niet geloven. Een echo niet. Een bloed test niet. Een negatieve test niet. Een echoscopiste niet. Een arts niet. Enige wat ik dan hoop is dat je een goede psycholoog kunt vinden. Want dit is gewoon een mentaal gevalletje
 
De morning after werkt alleen als je hem voor je eisprong neemt. Aangezien ik niet weet wanneer deze was kan ik daar niet van uit gaan helaas
Tuurlijk wel. Want of het was voor je eisprong, die is dan uitgesteld. Maar zoals je nu zelf zegt: wanneer je je eisprong al hebt gehad werkt deze niet meer. MAAR DAN HEB JE SEKS GEHAD NA JE EISPRONG EN IS EEN ZWANGERSCHAP HELEMAAL ONMOGELIJK.
 
Tuurlijk wel. Want of het was voor je eisprong, die is dan uitgesteld. Maar zoals je nu zelf zegt: wanneer je je eisprong al hebt gehad werkt deze niet meer. MAAR DAN HEB JE SEKS GEHAD NA JE EISPRONG EN IS EEN ZWANGERSCHAP HELEMAAL ONMOGELIJK.
Volgens de app had ik 8 juli (de dag dus dat ik sex heb gehad) mijn ovulatie. Dus ik weet niet precies wanneer de eisprong was. Ik nam op 9 juli nog de morning after pil in de ochtend. Maar ik had net zo goed al eerder een eisprong kunnen hebben. Ja sorry ik weet dat het allemaal vreemd klinkt maar heb zoveel angst en stress. Sinds vandaag ook erg gespannen borsten en lage rugpijn.
 
Misschien was het te vroeg voor een echo en een bloedtest. Ik heb 8 juli sex gehad. 24 tot 27 juli een bloeding gehad. Ik dacht mijn menstruatie maar het kan ook een innesteling zijn geweest. Of een gewone menstruatie maar genoeg dames die gewoon bloed verliezen terwijl ze zwanger zijn. Op 24 juli bloedgeprikt. Op 3 augustus bloed geprikt en toen 4 augustus een echo gehad.
Was dit dan niet te vroeg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan