help

ik ben op zoek naar vrouwen, die ook een kindje hebben en er heel erg blij mee zijn maar altijd in onzekerheid leven omdat ze niet weten wie de vader is van hun kleine bengel aub help ik wil graag met iemand praten groetes
 
Nou tweede anoniem, een ding is zeker..
Een slechtere moeder als jij kan er niet bestaan met je vooroordelen en je gore bek.
Deze mevrouw vrouw (die vraag stelt) is volwassen en verstandig genoeg om een mensje op te voeden. Ik gun er jou geen een!!!!!!!! Zielebek!!!!
 
Als je hier geen goede reactie krijgt: misschien is de huisarts of maatschappelijk werker geschikt? Die zijn in ieder geval vanuit hun beroepcode geschikt om met gevoelige informatie respectvol om te gaan. Zoniet anoniem van 19:34 die zichzelf blijkbaar nogal wat vind. Blijkbaar iemand die het nogal goed denkt te weten en het waanidee heeft de waarheid in pacht te hebben. Hoezo een plaat voor je kop, zeg! Zelf zeker niks spannends meegemaakt in je leven, om een ander zo te veroordelen.

Niks van aantrekken dus,
groetjes en sterkte!
 
Ik kan er niet met mijn verstand bij dat je met 2 mannen sex hebt. Als je geen relatie hebt okay, maar als je een relatie hebt snap ik dat niet.
Dus ik weet niet of je een vaste vriend had?

Lijkt me wel erg moeilijk om er mee omte gaan als je niet weet wie de vader is. Veel sterkte
 
bedankt voor de antwoorden ik schrok wel erg van de eerste,jammer dat ze het verhaal niet kent dan zou je anders praten. en het antwoord van ikke vind ik hellemaal niet normaal ik ben wel zeker een goede moeder jammer dat je zo iets zegt daar kan je iemand pijn mee doen echt bedankt denk dat je zelf geen kinderen hebt.en antwoord nummer drie fijn dat je wel met me mee leeft denk dat ik het verhaal even uit moet leggen, ik heb een relatie van 6 jaar en het is even uit geweest, en heb ik iemand leren kennen,eve wat mee gehad maar hield toch heel veel van mijn vriend en zijn weer bij elkaar nu mijn zoontje mijn vriend zijn ook gelukkig zo hij is er zo blij mee en ze lijken ook op elkaar maar ik twijfel soms een beetje terwijl mijn vriendinnen en zo zeggen dat het echt zo vader zo zoon is ,maar ik wou even weten of er iemand ook zo iets heeft mee gemaakt gr
 
Vind je het belangrijk dan? De vader die bij het kind is is toch per defenitie de vader ookal is zijn zaad er dan misschien niet aan te pas gekomen? Ik hoop dat het geen probleem voor je wordt.
 
Terug
Bovenaan