help

Ook is opvallend dat de anoniemen die de grootste smoel hebben altijd het slechts kunnen spellen en nooit van hoofdletters hebben gehoord. Om nog maar te zwijgen van alinea's spaties op de juiste plaatsen en ga zo maar door.

Het zijn dus niet alleen pubers, maar ook nog eens domme pubers...of kerels...kan ook.....
 
Ik ben het er helemaal mee eens dat de vader degene is die zich vader van de kinderen voelt en die ze opvoedt maar' wat zegt een beetje zaad nou' gaat wel erg ver vinden jullie niet?

Degene die dat zaad af-ehhh....staat zeg maar is wel de biologische vader van een kind en de ene vader is de andere niet. Ik zou het bijvoorbeeld wel willen weten als ik door de ene man verwekt was en door de andere man opgevoed zou worden. Gewoon omdat ik wil weten wie mijn ouders zijn en waar ik bepaalde karaktertrekken of uiterlijke kenmerken vandaan heb.

Liefde is het belangrijkst voor een kind maar weten waar je vandaan komt en wie je (biologische) ouders zijn is ook zeker niet onbelangrijk. Er zijn hele volksstammen op zoek naar vaders of ouders die ze nooit hebben gekend (kijk naar Spoorloos bijvoorbeeld) en dat is niet voor niks volgens mij.
Ik neem tenminste aan dat je het wel uit gaat laten zoeken? Of maakt het jullie echt niks uit we de vader is? Daar kan ik me namelijk niks bij voorstellen, persoonlijk.

Groetjes,

Anna
 
even voor de duidelijk heid ik heb spijt er van dat ik even wat met iemand anders heb gehad maar volgens de teling is mijn man echt de vader van ons kindje kan niet anders maar vroeg me af of er vrouwen waren wie het niet wisten, ik heb geen bewijz maar dat heb ik ook niet nodig je ziet zo wel wie de vader is ,alleen jammer dat somige het niet echt seriues nemen hier
 
goed ik geloof dat ik hier mee klaar ben ik heb een hoop fijne antwoordeen gehad ,en ga nu weer verder met nmijn leven ,mijn man en mijn zoontje dus het enigste wat ik nog wil weten is hoe kan ik mijn vraag er uit halen??/ hoop dus nog een keer op dat antwoodr alvast bedankt groetjes
 
Meissie. Helemaal verkeert van je gelezen hoor. Je moet de rollen om draaien. Ik vond het een schofterige opmerking van de eerste anoniem niet van de vraagsteller. anoniem. Ik verdedigde jou. Dus dat jij een goede moeder bent... Lees hem nog maar......
 
ik heb hier geen ervaring mee,maar het belangrijkste is toch dat jullie allebij heel erg veel van jullie zoontjes houden? en ach negatieve reacties schijnen heel normaal te zijn op dit forum,zou me er niet al te veel van aan trekken.misschien moet je het allemaal houden voor wat het is!!

succes met alles,groetjes claudia
 
Terug
Bovenaan