help

ik heb twee kids via kid dit was met mijn ex man.nou krijg ik een kind van mijn huidige man die de eerste twee als de zijne ziet .aangezien mijn ex de kinderen weinig ziet want daar word hij moe van zegt hij vond ik het eerst wel moeilijk want we hadden samen die keus gemaakt .maar nu met mijn huidige partner denk ik er bijna nooit meer aan .hij is voor de kids hun vader zo voelen zij dat en wat zegt een beetje zaad dan?ik wens je heel veel sterkte en vind niet dat je erom veroordeeld hoeft te worden op dit forum.groetjes anoniem
 
bij de reactie van anoniem nr 1 hadden ze het kind moeten weg gooien ipv van de placenta.dat had een hoop gezeik doen voorkomen.en wat betreft anoniem met de vraag,weet je vriend dat het kindje mogelijk niet van hem is? je zou een dna test kunnen doen als je zekerheid wilt hebben,en zo niet,geniet lekker samen van jullie zoontje en laat het er bij,jullie zijn gelukkig,dat is zijn papa en dat is genoeg!!
 
Hoi, ik weet natuurlijk niet hoe het gegaan is. Maar kun je niet terug rekenen. Mischien weet je nog wanneer het uit is geweest en waneer je met die ander was. Ja, wil je zekerheid dan is er altijd een DNA test. Maar als je vriend gelukkig is laat het dan lekker zo, mischien haal je allles overhoop.

groetjes Anne
 
ik wil jullie allemaal bedanken ben erg blij met de reactie,s heb er veel aan en nee mijn vriend weet zeker dat ie van hem is kun je ook zien ze lijken heel erg op elkaar ik laat het hier ook bij volgens de teling kan het ook niet anders ik wou even weten of ik dan ook gelukkig mag zijn ,maar dat ben ik ook ik kan me geen betere vader wensen heel erg bedankt allemaal veel liefs ik
 
anoniem van 11.06 wat ben jij een ongelovelijk gefrustreerde tering teef zeg...laat iedereen toch eens in zijn waarde hier...hoop van harte dat jiju niet zwanger bent,dat gun je een kind toch niet!!!!!!voor de rest van alle meiden...sorry voor mijn uitspatting maar ik word echt gallisch van die anoniem die overal loopt te zieken!!!
 
Terug
Bovenaan